فیلم Daredevil: Born Again بازگشت مت مرداک و دوستانش را نشان می دهد.


تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال Daredevil: Born Again منتشر شده است که حاوی اطلاعات جالب زیادی است.

فیلمبرداری و تولید سریال Daredevil: Born Again به طور رسمی از دوشنبه هفته گذشته و حداکثر اکنون از سر گرفته شد. اخبار سینما و تلویزیونتصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این سریال منتشر شده است. در این تصاویر شاهد تاییدیه مرداک، نلسون و دفتر پیج هستیم که نه تنها بازگشت فاگی نلسون و کارن پیج را تایید می‌کند، بلکه یک بار دیگر نشان می‌دهد که این سریال در حال حاضر دنباله مستقیم سریال Daredevil از نتفلیکس است.

اگرچه در بیشتر تصاویر فقط چارلی کاکس را در نقش مت موراک می بینیم، اما در بخشی دیگر از تصاویر می توانیم مت مورداک، فاگی نلسون و کارن پیج را ببینیم. علاوه بر این، در بخشی از تصاویر، تلاش ویلسون فیسک برای شهردار شدن نیویورک در سریال Daredevil: Born Again دوباره در روزنامه ذکر شده است و همچنین به نظر می رسد در یک تصویر می توان شخصیت ببر سفید را دید که ممکن است در سریال ظاهر می شود :

داریو اسکارداپان، نویسنده 4 قسمت از سریال The Punisher، گرداننده سریال Daredevil: Born Again است. همچنین جاستین بنسن و آرون مورهدکارگردانان 2 قسمت از سریال شوالیه ماه و 4 قسمت از فصل دوم سریال لوکی کارگردانی سریال Daredevil را بر عهده داشتند. Daredevil: Born Again دیگر طبق برنامه ریزی اولیه 18 قسمت نخواهد داشت، اما اکنون با قسمت های کمتر و بیشتر شبیه تعداد قسمت های سریال اصلی نتفلیکس تولید می شود.

بخوانید  اشاره سونی به مدل بی سیم پلی استیشن VR2

چارلی کاکس مانند مت مرداک با نام مستعار دردویل، وینسنت دن آفریو مانند ویلسون فیسک با نام مستعار کینگ پین، جان برنتال در نقش فرانک کسل با نام مستعار پانیشر، دبورا آن ویل در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، ویلسون بتل در نقش بنجامین داکس پویندکستر با نام مستعار بولسی، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندرین هولت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گوستن از جمله بازیگرانی که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر