اشاره سونی به مدل بی سیم پلی استیشن VR2

ما می دانیم که بی سیم تجربه متفاوتی به شما می دهد. بنابراین ما همیشه همه احتمالات را بررسی می کنیم و تحقیقات فنی را انجام می دهیم. با این حال، این سوال باقی می ماند که تا چه حد می توان اتصال سیمی را با گزینه بی سیم از نظر عملکرد جایگزین کرد.

این یک جهش واقعی به جلو است و هزینه زیادی برای سونی دارد. با این حال، چیزی که ممکن است این هدست را در رقابت با گزینه های دیگر عقب نگه دارد، سیم های اتصال آن است. اگرچه سونی در هنگام استفاده از PSVR2 سعی کرده وضعیت کابل کشی را ساده کند، اما همچنان از هدست هایی مانند Meta Quest 2 عقب مانده است. البته گیمرها می توانند کابل را به Meta Quest 2 وصل کنند، اما این یک گزینه کاملا اختیاری است.

علاوه بر این، دوربین این کلاه برای ردیابی عملکردی مشابه سایر نمونه های درجه یک نداشت. بنابراین، بسیاری از طرفداران احساس کردند که سونی بدون صرف هزینه زیاد، این هدست واقعیت مجازی را آزمایش خواهد کرد. با این حال، به نظر می رسد که نتایج آزمایش به اندازه کافی قطعی بود که سونی تصمیم گرفت نمایشگرهای OLED با وضوح بالا، فناوری ردیابی چشم، کنترلرهای جدید فانتزی که برای یک تجربه واقعیت مجازی عالی به نظر می رسند و موارد دیگر را در PlayStation VR2 اضافه کند.

به نظر می رسد پلی استیشن به مدل بی سیم پلی استیشن VR2 اشاره کرده است. PlayStation VR 2 یکی از بزرگترین نسخه های سخت افزاری است که قرار است در سال 2023 منتشر شود و باید جهشی بزرگ برای سرگرمی های VR باشد. هنگامی که اولین هدست PSVR عرضه شد، طرفداران احساس کردند که سونی به طور کامل به آن متعهد نیست. اندازه هدست بزرگتر از اندازه استاندارد بود، وضوح عالی ارائه نمی داد و از کنترلرهای پلی استیشن 3 دوباره استفاده می کرد.

بخوانید  Xur امروز کجاست؟ (2-6 دسامبر) - آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR 2

با توجه به اینکه عرضه مدل هدست بی سیم پلی استیشن VR2 برای سونی مستلزم ایجاد هدستی با باتری قدرتمند و عمر طولانی است که می تواند پخش زنده محتوا یا سایر تجربیات با کیفیت بالا را امکان پذیر کند، اقدام سونی در عرضه نسل بعدی هدست واقعیت مجازی خود منطقی به نظر می رسد. یک مدل سیمی معمولی علاوه بر این، سونی با عرضه این هدست قدرتمند نشان داده است که قصد دارد با سایر محصولات مشابه در بازار رقابت کند. بنابراین، منطقی است که از یک راه حل مطمئن تر برای شروع استفاده کنید. با این حال، باید دید عملکرد مدل بی سیم PSVR2 در آینده چگونه خواهد بود.

شخصی که از PlayStation VR 2 استفاده می کند

از سوی دیگر، بازیکنان برای استفاده از PSVR2 باید از کابل استفاده کنند. با این حال، به نظر می رسد که این مورد برای همیشه نخواهد بود. اخیراً، Hideaki Nishino، معاون تجربه پلتفرم سونی، در مصاحبه ای با Famitsu، گفت که این شرکت در حال بررسی یک گزینه هدست واقعیت مجازی بی سیم است، اما به دلیل نگرانی در مورد کاهش عملکرد، به آن متعهد نیست. نیشینو در این باره توضیح داد:

یکی از مسئولان شرکت سونی به احتمال عرضه مدل بی سیم پلی استیشن VR2 اشاره کرد.