معرفی بازی موبایل Howl داستانی در قلب قرون وسطی

در این قسمت از معرفی بازی های موبایلی به سراغ بازی Howl می رویم که بازیکنان را به دوران قرون وسطی می برد تا در نقش یک ناشنوا سرزمین خود را نجات دهند.

در حال حاضر فضای بازی های موبایلی به سمتی می رود که اکثر استودیوهای بازی سازی سعی در طراحی بازی هایی با محتوای تکراری و پرطرفدار دارند. برخی از آثار بسیار کوتاه مدت هستند و برخی حتی برای مدت کوتاهی معروف نیستند. در این میان استودیوها سعی می کنند بازی های خود را از محیط فعلی دور نگه دارند که برخی از آنها موفق و محبوب شده اند. در این مقاله از سری مقالات معرفی بازی های موبایلی به سراغ بازی Howl می رویم که روایتی خاص در دل دوران قرون وسطی دارد و در کنار گیم پلی سرگرم کننده اش می تواند هر نوع مخاطبی را به خود جذب کند. با معرفی این بازی با ما در یک گیمر همراه باشید.

بازی زوزه کشیدن

هاول داستان شیوع بیماری عجیب و ناشناخته ای به نام طاعون زوزه را در قرون وسطی روایت می کند. وقتی انسان صدای این بیماری یا بهتر است بگوییم طاعون را می شنود به هیولایی تبدیل می شود که کاری جز نابودی موجودات زنده ندارد. حالا در این دوران، بازیکنان در نقش یک قهرمان ناشنوا به ماجراجویی می پردازند تا راه حلی برای این وضعیت بیابند. بازی زیبایی خود را در ابتدا از طریق به تصویر کشیدن نقشه راه نشان می دهد. در واقع داستان بازی با تکمیل مناطق مختلف زمین جریان دارد که هر کدام داستان کوتاه خود را دارند. همانطور که گفته شد، نقشه راه بازی نمای جذابی را ارائه می دهد و این در هر مرحله از بازی نیز صادق است.

بخوانید  استیون ین همچنان می خواهد در دنیای سینمایی مارول بازی کند

گاهی اوقات در برخی از مراحل دشمنانی وجود دارند که باید با قرار گرفتن در مکان مناسب و گرفتن امتیاز آنها را از بین ببرید.

بازیکنان پس از ورود به هر مرحله باید از نقطه ای که در واقع نقطه شروع بازی است به نقطه تعیین شده حرکت کنند. برای رسیدن به نقطه پایانی هر مرحله، بازیکنان باید یک سری اقدامات مختلف مانند حرکت در جهات مختلف، تیراندازی و دفاع را انجام دهند. در واقع برای این کار باید یک استراتژی خاص اجرا شود و مهمترین چیز این است که محدودیتی برای تعداد حرکات وجود داشته باشد. به عبارت دقیق تر، اگر به پایان یک مرحله رسیده اید، اما تعداد حرکت ها زیاد است، باید آن مرحله را تکرار کنید. در طول هر مرحله و هر نوبت، بازیکنان می توانند از ترکیب سه یا حتی سه حرکت تکراری استفاده کنند که همگی به یک سبک و استراتژی خاص منجر می شوند. گاهی اوقات در برخی از مراحل دشمنانی وجود دارند که باید با قرار گرفتن در مکان مناسب و کسب امتیاز آنها را از بین ببرید. علاوه بر دشمنان، شخصیت هایی نیز وجود دارند که می توانید آنها را ذخیره کنید.

نقشه بازی زوزه

طراحی گرافیکی و بصری بازی به صورت کار نقاشی شده انجام شده و در این زمینه نیز بسیار موفق است. در واقع تک تک جزئیات تابلو به چشم می خورد که علاوه بر علاقه مندان به این دسته از آثار، به دلیل طراحی منحصر به فرد خود می تواند مخاطبان دیگری را نیز به خود جذب کند. وقتی صحبت از موسیقی به میان می‌آید، با ارائه موسیقی آرامش‌بخش و جذاب، یک اثر آرامش‌بخش را تجربه خواهید کرد که باعث می‌شود بازیکنان مراحل بازی را فراموش کنند. در کل، استودیوی بازی سازی Mi'pu'mi یک اکشن استراتژیک با گیم پلی سرگرم کننده است که به راحتی می تواند مخاطبان خود را سرگرم کند.

بخوانید  این چیزی است که در طول 20 دقیقه فیلم TMNT: Mutant Mayhem نشان داده شد

Howl هم اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و می توانید از طریق لینک های زیر این بازی را دانلود کرده و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی سوراخ

تحریریه مجله بازی یک گیمر