استیون ین همچنان می خواهد در دنیای سینمایی مارول بازی کند


استیون ین به جدایی واکنش نشان می دهد فیلم عشق در نگاه اول او گفته است که همچنان می خواهد در آینده در دنیای سینمایی مارول ظاهر شود.

مدتی پیش مشخص شد که استفن ین به دلیل برنامه فیلمبرداری که با برنامه او در تضاد بود، Thunderbolts را ترک کرد. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیوناین بازیگر کره ای به این جدایی واکنش نشان داد. استیون در مصاحبه با ورایتی جدایی خود از فیلم Thunderbolts را تایید کرد. با این حال او امیدوار است که این پایان ماجراجویی او در MCU نباشد و بتواند در آینده به این مجموعه بازگردد.

ین توضیح داد: «به مرور زمان، فکر می‌کنم همه چیز تغییر کرد و باعث شد پروژه را ترک کنم. اما می‌دانم که کارگردان فیلم، جیک شرایر، کار فوق‌العاده و باورنکردنی را انجام خواهد داد.”

استیون ین در فیلم Minari

اگرچه مارول حضور این بازیگر در این فیلم را به طور رسمی تایید نکرده است، اما شایعه شده است که او در نقش کلیدی بازی خواهد کرد و حتی رابرت کرکمن، خالق The Walking Dead نیز گفته است که ین در MCU نقش Sentry را بازی خواهد کرد. این هرگز به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده است. ین نیز آن را تایید نکرد و افزود: می‌خواهم در یک فیلم مارول بازی کنم، پیش‌نویس‌های زیادی در ایمیلم نوشتم تا مطمئن شوم که از ترک پروژه پشیمان شدم و در ایمیلم صداقتم را نشان دادم.

سپس، وقتی از او پرسیدند که دوست دارد چه نقشی را در دنیای سینمایی مارول بازی کند، گفت که فکر می‌کند برای آن خیلی زود است. ین ادامه داد: «احتمالاً با تصمیمم برای ترک خیلی‌ها را عصبانی کردم، بنابراین فقط می‌خواهم از شما برای دعوت کردنم تشکر کنم. “من چندین ایده دارم، اما شنیده ام که اگر آنها را بیان کنم، هرگز نمی توانم آنها را به دست بیاورم، بنابراین آنها را به عنوان یک راز نزدیک سینه ام نگه می دارم.”

بخوانید  آغاز ماموریت خطرناک اتان هانت و گروهش به عنوان شخصیت های فیلم Mission: Impossible Dead Reckoning

Thunderbolts برای اکران در 25 جولای 2025 برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر