آغاز ماموریت خطرناک اتان هانت و گروهش به عنوان شخصیت های فیلم Mission: Impossible Dead Reckoning

پارامونت پیکچرز پوسترهای شخصیتی جدیدی را برای فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر کرده است.

در خلاصه داستان Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول آمده است: «اتان هانت و تیم Mission Impossible خطرناک ترین ماموریت خود را برای شکار یک سلاح وحشتناک آغاز می کنند که با قرار گرفتن در بین دستان سودجو، زندگی تمام بشریت را تهدید می کند. همانطور که سرنوشت جهان و کنترل آینده در تعادل است و نیروهای تاریکی از گذشته اتان بیرون می آیند، یک نبرد مرگبار در سراسر جهان آغاز می شود. در این شرایط، ایتان باید فرض کند که هیچ چیز مهمتر از ماموریت نیست. حتی زندگی کسانی که بیشتر به آنها اهمیت می دهد.”

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پیکچرز از پوستر شخصیت های فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One رونمایی کرده است. پوسترها شامل اتان هانت، لوتر استیکل، بنجی دان، السا فاست، گریس، بیوه سفید، گابریل، پاریس، ماری، کیتریج، بریگز، دگا و دنلینگر هستند. Mission Impossible 7 در 12 جولای اکران خواهد شد.

پوستر شخصیت Mission: Impossible Dead Reckoning

ونسا کربیبازیگر سریال The Crown هیلی آتولبازیگر Avengers: Endgame ربکا فرگوسنبازیگر سینما خاطره سایمون پگمجری که در ترمینال ظاهر می شود، وینگ ریمزبازیگر فیلم داستانی پالپ هنری چرنیبازیگر دختر سوپر شی ویگهامبازیگر فیلم جوکر پام کلمنتیفمجری که در Uncut Gems و عیسی مورالسبازیگر سریال Titans (Titans) در کنار تام کروز آنها در فیلم Mission Impossible 7 بازی می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلمبرداری فیلم Minecraft به پایان رسید