فیلمبرداری فیلم Minecraft به پایان رسید

جیسون موموآ با انتشار تصویری جدید از پایان فیلم لایو اکشن Minecraft خبر داد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که فیلمبرداری فیلم لایو اکشن Minecraft به پایان رسیده است. تولید این فیلم قرار بود در پاییز 2023 آغاز شود، اما به دلیل اعتصاب WGA و SAG-AFTRA به تعویق افتاد. Minecraft در سه ماه گذشته تاکنون در نیوزلند جلوی دوربین‌ها رفته است جیسون موموآ وی با انتشار عکسی جدید از پشت صحنه از پایان مراحل فیلمبرداری خبر داد.

بازیگران فیلم اکشن زنده Minecraft

جرد هسفیلم Minecraft توسط ناپلئون دینامیت کارگردانی شد. جزئیات فیلمنامه و شخصیت های این اقتباس هنوز در دست نیست. این فیلم نشان دهنده همکاری دیگری از جیسون موموآ و پدر مریمتهیه کننده فیلم Dune (Dune) اشاره می کند که با روی لی به عنوان تهیه کننده کار می کنند.

جک سیاهجیسون موموآ بازیگر مدرسه راک، بازیگر آکوامن و پادشاهی گمشده (آکوامن و پادشاهی گمشده)، اما مایرزبازیگر سریال چهارشنبه دنیل بروکسبازیگر سریال صلح جو سباستین یوجین هانسن، بازیگر فیلم Just Mercy (Just Mercy) و جنیفر کولیجبازیگر سریال نیلوفر سفید از جمله بازیگرانی است که در فیلم Minecraft بازی می کند.

جیل میسیک، جان برگپدر مریم بویر را بکش، توروی فرانس اولافسون و حیرت آور به عنوان تهیه کننده و تاد هالوول، کایلین والترز، برایان مندوزا و جاناتان اسپایتز آنها به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فیلم Minecraft فعالیت می کنند. برادران وارنر منتشر خواهد شد این فیلم لایو اکشن در 15 آوریل 1404 (4 آوریل 2025) اکران شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Diablo 4 Season 2 Is Off To A Rough Start