بازی Crash Bandicoot 4 پنج میلیون نسخه فروخته است

پروفایل لینکدین مدیر طراحی The Crash Bandicoot 4: It's About Time نشان می دهد که این بازی بیش از پنج میلیون نسخه فروخته است.

بازی Crash Bandicoot 4 یکی از بهترین پلتفرم‌های سه بعدی در سال‌های اخیر محسوب می‌شود، اما اطلاعات زیادی در مورد عملکرد تجاری این بازی وجود ندارد. Activision هنوز میزان فروش بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time را فاش نکرده است، اما به نظر می رسد پروفایل LinkedIn توسعه دهنده جزئیات بیشتری را فاش کند.

همانطور که توسط یکی از کاربران توییتر به نام bogorad222، نمایه در لینکدین گزارش شده است توبی شلیک کردمدیر طراحی بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time فاش کرد که این بازی بیش از پنج میلیون نسخه فروخته است. در گذشته تنها فروش دیجیتالی Kersh Benedict 4 در ماه اکران (اکتبر 2020) بیش از 402 هزار نسخه تخمین زده می شد.

در اوایل سال جاری، Toys for Bob تعداد زیادی از کارمندان خود را به دلیل اخراج گسترده مایکروسافت اخراج کرد. Toys for Bob اخیرا تصمیم گرفت از Activision Blizzard جدا شود تا به طور مستقل فعالیت کند. مدتی پیش گزارش شد که این استودیو برای ساخت بازی جدید Spyro با مایکروسافت همکاری کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  8 نکته پیشرفته بیشتر برای مبارزه با خودکارها در Helldivers 2