پیش‌سفارش‌های Dark Souls Trilogy Compendium قبل از انتشار هفته آینده با تخفیف مواجه شدند

تعداد کمی از فرنچایزهای معاصر بازی های ویدیویی به اندازه سه گانه Dark Souls از From Software بر رسانه تأثیر گذاشته اند. برای تجلیل از این مجموعه تحسین شده، Future Press مجموعه ای عظیم 480 صفحه ای از سه گانه Dark Souls را منتشر می کند. این کتاب به هنر، داستان‌های درون بازی و تاریخچه پشت صحنه هر سه عنوان Dark Souls می‌پردازد و برای طرفداران سرسختی که می‌خواهند درباره سریال‌های مورد علاقه‌شان بیشتر بدانند، عالی است. تاریخ انتشار کتاب اخیراً از 31 مارس تا 15 آوریل به روز شده است، به این معنی که هنوز چند روز فرصت دارید تا نسخه خود را ایمن کنید. بهتر از همه، پیش‌سفارش‌ها در آمازون به 40 دلار (60 دلار) کاهش یافته است.

به عنوان یک جایزه، چهار چاپ هنری دریافت خواهید کرد، که با دست انتخاب شده و بر روی استوک کارت با کیفیت بالا چاپ می شوند، و آنها را برای نمایش در اتاق بازی خود آماده می کنید.

اگر به دنبال راه‌های بیشتری برای کاوش در جهان‌های تاریک فانتزی From Software هستید، مجموعه‌ای از رمان‌های گرافیکی و کتاب‌های هنری به عنوان بخشی از فروش B2G1 آمازون تخفیف داده می‌شوند. این شامل هر سه جلد از سری Dark Souls: Design Works و رمان‌های گرافیکی مانند Dark Souls: Complete Collection و Bloodborne Vol. 1-3 جعبه.

بخوانید  اولین تریلر فیلم Alien: Romulus بازگشت وحشتناک Xenomorph را نشان می دهد

بهترین نرم افزار B2G1 Books و کمیک

تحریریه مجله بازی یک گیمر