اولین تریلر فیلم Alien: Romulus بازگشت وحشتناک Xenomorph را نشان می دهد

استودیو قرن بیستم و والت دیزنی اولین تیزر بازی Alien: Romulus را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر ترسناک و جذاب بسیاری هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین اکران فیلم جدید Alien منتشر شد. استودیو قرن بیستم و والت دیزنی اولین تریلر فیلم Alien: Romulus را منتشر کردند که نوید بازگشت به ریشه های فرنچایز Alien را می دهد. در طول تریلر، خدمه کشتی مورد حمله بیگانگان قرار می گیرند و داستان فیلم حول محور گروهی از مستعمره نشینان فضایی است که در حال گشت زنی در یک ایستگاه فضایی متروکه هستند که اکنون وحشتناک ترین تجربیات زندگی را در کهکشان تجربه خواهند کرد. در زیر می توانید تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، اولین پوستر فیلم Alien: Romulus نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

اولین پوستر فیلم Alien: Romulus

به آلوارز غذا بدهید، کارگردان فیلم ترسناک Evil Dead, Don't Breathe و The Girl in the Spider's 2013 است و کارگردانی و نگارش فیلمنامه جدید ترسناک Alien را بر عهده دارد. رودو سگرز، کارگردان و نویسنده فیلم Don't Breathe 2 و فیلمنامه Alien: Romulus به آلوارز کمک کرد. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم تولید شده است و یک فیلم مستقل و اورجینال خواهد بود که در دنیای بیگانه اتفاق می افتد.

ریدلی اسکات که در سال 1979 قسمت اول فیلم بیگانه را کارگردانی کرد و برای کارگردانی دو قسمت آخر بازگشت و به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار اسکات فرای در قسمت جدید بیگانه حضور دارد. گفته می شود وقایع این فیلم در فاصله زمانی دو فیلم اول بیگانه ها و بیگانه ها رخ خواهد داد. کلی اسپانی، ایزابلا مرسدس، دیوید جانسون، آرچی رنوکس، اسپایک فرن و الن وو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید بیگانه: رومولوس بازی می کنند.

بخوانید  بهترین بازی های گیم پس | از گیرز آف وار تا هیلو

Alien: Romulus آماده پرتاب است او برای 16 آگوست (26 اوت) برنامه ریزی کرد. یک سریال Alien از نوح هاولی، خالق Fargo و Legion نیز برای FX و Hulu در حال ساخت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر