آرون تیلور جانسون به شایعه ای که می گوید جیمز باند جدید است پاسخ می دهد

ظاهراً به آرون تیلور جانسون پیشنهاد شده است که نقش جیمز باند در فیلم آینده 007 را بازی کند، اما بازیگر 33 ساله انگلیسی این شایعات را نه تایید و نه رد می کند.

تیلور جانسون که پیش از گزارش هفته جاری روزنامه سان مبنی بر پیشنهاد این نقش به او برای مدت طولانی با شایعات جیمز باند مرتبط بوده است، به رولینگ استون گفت که نمی تواند درباره آن صحبت کند. او گفت: «من واقعاً می‌توانم درباره چیزهای دیگری که قرار است نشان دهم و بگویم، صحبت کنم.

این پروژه ها عبارتند از The Fall Guy، Nosferatu و Kraven the Hunter.

تیلور جانسون در توضیح فعالیت حرفه‌ای بازیگری‌اش گفت: “احساس نمی‌کنم که آینده‌ای در انتظارم باشد. احساس می‌کنم: مهم نیست که چه چیزی پیش روی من است، می‌توانم آن را لعنت کنم. بهتر کار کنم. ”

پاسخ تیلور جانسون به اینکه آیا او نقش باند را بازی می‌کند یا نه، فضایی برای تفسیر باقی می‌گذارد و بسیاری عدم انکار او را تایید می‌کنند. اما در این مرحله هیچ چیز قطعی نیست. اگر گزارش سان دقیق باشد، تیلور جانسون می تواند در این هفته قراردادی را امضا کند.

یک منبع به سان گفت: “باند کار آرون است، اگر بخواهد آن را بپذیرد. پیشنهاد رسمی روی میز است و آنها منتظر پاسخ هستند.” در مورد (شرکت سازنده) Eon، آرون قرارداد خود را در چند روز آینده امضا خواهد کرد و آنها می توانند برای اعلام بزرگ آماده شوند.

ددلاین گزارش داد که منبعی در ایون به او گفت: “اگر او روزهای خود را صرف واکنش به اخباری در مورد اینکه چه کسی جایگزین دنیل کریگ به عنوان 007 می شود، وقت انجام کار دیگری را نداشت.”

بخوانید  نگاهی به موج اول بازی های پلی استیشن VR2

دنیل کریگ جدیدترین بازیگر جیمز باند بود که پنج بار این نقش را بازی کرد که با کازینو رویال (2006) شروع شد و با هیچ وقت برای مردن (2021) تمام شد. این فیلم با مرگ جیمز باند کریگ به پایان رسید و یک انتقال طبیعی به یک بازیگر جدید برای فیلم بعدی ایجاد کرد.

بیست و ششمین فیلم جیمز باند به طور رسمی معرفی نشده است، اما شایعه شده است که اواخر سال جاری تولید خواهد شد. اگر درست باشد، جزئیات بیشتری در مورد بازیگران و کارگردان می‌تواند زودتر فاش شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر