تیزر فصل دوم Arcane نظریه طرفداران را در اولین تصاویر تایید می کند



نتفلیکس اولین تریلر فصل 2 انیمیشن محبوب خود با نام «Arcane» مبتنی بر League of Legends را منتشر کرد. کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد، اما به نظر می‌رسد که تئوری بزرگ طرفداران فصل 1 را تایید می‌کند.

تیزر کوتاه شیمیدان دیوانه، سینگد را در وسط انتقال خون نشان می دهد. او نگاهی گذرا به ساعت جیبی‌اش می‌اندازد، سپس دوربین را بالا می‌برد و هیولایی عظیم را نشان می‌دهد که بالای سرش آویزان است.

فصل 1 Arcane در سال 2021 شروع به کار کرد، به سرعت برای فصل دوم تمدید شد و طرفداران در سه سال گذشته برای چیزهای بیشتری فریاد می زدند. همچنین به نظر می‌رسد این تیزر نظریه محبوب طرفداران را تأیید می‌کند که وندر، سگ معروف مترو که در فصل اول مرد، وارویک است، هیولایی گرگ‌مانند از League of Legends که “با تجارب ناراحت کننده دگرگون شد”.

در قسمت 9، سینگد جسد وندر را به آزمایشگاه خود آورد. حتی با نگاهی به طراحی وارویک در بازی، بدن او با سیستم پیچیده ای از محفظه ها و پمپ ها ترکیب شده است، به نظر می رسد که ما بالاخره داستان اصلی وارویک را داریم.

هایلی استاینفلد (Vi)، الا پورنل (جینکس) و کتی لیونگ (کیتلین کیرامن) برای ایفای مجدد نقش های مربوطه خود تایید شده اند. صداپیشگی اضافی “در ماه های آینده اعلام خواهد شد”.

Arcane برنده امی 2022 برای برنامه انیمیشن برجسته شد و در بهترین نمایش های GameSpot در سال 2021 گنجانده شد. فصل 2 Arcane در حال حاضر برای انتشار در نوامبر 2024 برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  این احتمال وجود دارد که 3 بازی جدید Assassin's Creed در دست ساخت هستند