این احتمال وجود دارد که 3 بازی جدید Assassin’s Creed در دست ساخت هستند


طبق گزارش Insider Gaming، یوبی سافت علاوه بر برنامه ریزی های جدید برای سری Assassin’s Creed معرفی شد، سه بازی دیگر از این سری در دست ساخت است.

Insider Gaming گزارش داد که یوبی سافت قصد دارد از تمام قدرت خود در سری بازی های Assassin’s Creed استفاده کند و علاوه بر بازی هایی که تاکنون به صورت رسمی معرفی شده اند، سه بازی Assassin’s Creed نیز معرفی شده است. دیگری را وارد فاز توسعه کنید. البته در این گزارش می گوید که این بازی ها با اسم رمز هستند آنها که با نام‌های Nebula، Raid و Echoes شناخته می‌شوند، هنوز در مرحله مفهومی و مراحل اولیه توسعه هستند. در ادامه مشخص شده است که این سه بازی توسط سه استودیوی مختلف ساخته خواهند شد و گیم پلی آن ها تفاوت زیادی با نسخه های قبلی خواهد داشت.

علاوه بر این، ظاهرا فاش شده است که بازی Nebula نام دارد توسط کارگاه این بازی توسط یوبی‌سافت سوفیا ساخته شده است که بازی‌های Assassin’s Creed 3: Liberation و Assassin’s Creed Rogue را ساخته است. گفته می شود این بازی در سه دنیای مختلف هند، امپراتوری آزتک و منطقه مدیترانه اتفاق می افتد. در حالی که بازی Raid ظاهراً یک بازی مشارکتی رایگان است که شامل حالت‌های PvE می‌شود.

شخصیت های سری Assassin's Creed

در نهایت پروژه ای به نام Echoes را داریم که ظاهرا یک بازی چند نفره است و از فناوری اسکالر یوبی سافت استفاده خواهد کرد. این بازی نیز توسط تیم Ubisoft Annecy ساخته خواهد شد و استودیو Massio به توسعه این بازی کمک خواهد کرد.

بخوانید  Xur امروز کجاست؟ (29 دسامبر - 2 ژانویه) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

علاوه بر این، شایعه شده است که سری Assassin’s Creed احتمالاً به سیستم انتشار سالانه خود بازخواهد گشت و با Assassin’s Creed Mirage در ماه آگوست شروع می شود. پس از آن، Assassin’s Creed Nexus را در پایان سال 2023 خواهیم داشت و Assassin’s Creed Codename Red و Assassin’s Creed Invictus به ترتیب در سال های 2024 و 2025 منتشر می شوند. البته ممکن است در نهایت تاریخ انتشار این بازی ها تغییر کند.