یک بازسازی عالی از طرفداران Warcraft 2 با استفاده از Warcraft 3: Reforged اکنون در دسترس است



قسمت اول بازسازی کامل کمپین Warcraft II اکنون به لطف گروهی از طرفداران اختصاصی به صورت رایگان در Warcraft III: Reforged قابل پخش است.

نامیده می شود Warcraft: Chronicles of the Second Warو به نظر می رسد Warcraft II را که در سال 1995 منتشر شد به روز می کند تا از نظر گیم پلی و ارائه به Warcraft III محبوب سال 2002 نزدیک تر باشد. تیم سازنده این پروژه، LoreCraft Designs، این کمپین را به صورت بخش‌هایی منتشر می‌کند و قسمت اول، کمپین «Tides of Darkness» با محوریت Horde، اکنون در دسترس است. این کمپین سفارشی را می‌توان به صورت رایگان توسط کسانی که از قبل مالک نسخه 2020 بازی Warcraft III بلیزارد هستند دانلود و بازی کرد.

در یک پست از سرور Discord پروژه به اشتراک گذاشته شده در ایکسیکی از خالقان این مد، شادی، خاطرنشان کرد که Warcraft: Chronicles of the Second War بیش از سه سال و نیم «فرسوده‌کننده» در دست ساخت بوده است، که طی آن تیم مجبور شد «وضعیت متروک» را از Warcraft III تحمل کند: بازسازی شده. به گفته شادی، تیم باید تصمیم سختی می گرفت: به اصلاح و صیقل دادن به بازسازی ادامه می داد، زیرا آنها خود را “کمال گرا” می دانند، یا نسخه قابل پخش را زودتر منتشر می کردند. LoreCraft Designs گزینه دوم را انتخاب کرد، هدف این بود که به طور منظم وصله کند. هیچ اطلاعیه ای در مورد انتشار نسخه بازسازی شده قسمت دوم کمپین انسان محور Warcraft II اعلام نشده است.

از بسیاری جهات، Warcraft II Remake همان چیزی است که طرفداران فکر می‌کردند با Warcraft III: Reforged: یک کمپین اصلاح‌شده و به‌روز شده که یک بازی کلاسیک را وارد دوران مدرن می‌کند، دارند. در عوض، Warcraft III: Reforged در زمان عرضه به دلیل کمبود ویژگی‌های موجود در نسخه اصلی بازی و عدم ارائه مواردی مانند کات سین‌های جدید و المان‌های داستانی گسترش‌یافته که در طول توسعه نمایش داده شده‌اند اما در بازی گنجانده نشده‌اند، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. آخرین نسخه. تولید – محصول.

بخوانید  نتفلیکس همه برنامه‌های بازداشت‌شده، از جمله فصل‌هایی که تولید می‌کند، انجام می‌دهد

با توجه به استقبال ضعیف بازی، بلیزارد به طور موقت سیاست بازپرداخت عادی خود را کاهش داد و بازپرداخت بدون سؤال را برای Warcraft III: Reforged ارائه کرد تا طرفدارانی را که متوجه شدند بازی «آنچه را که می‌خواهند» تجربه نمی‌کند، ارائه می‌کند. گزارش‌ها بعداً ادعا کردند که توسعه Warcraft III: Reforged قربانی کاهش بودجه و سوء مدیریت بوده است.

Warcraft: Chronicles of the Second War تنها آخرین نمونه از طرفداران بلیزارد است که وقتی صحبت از به‌روزرسانی یا بازسازی بازی‌هایی می‌شود که خود بلیزارد به آن‌ها دست نزده است، مسائل را به دست خود می‌گیرند. بازسازی جاه‌طلبانه Blizzard's MOBA Heroes of the Storm، کامل با محتوای جدید، اخیراً به صورت رایگان در StarCraft II قابل پخش است و طرفداران مدت‌ها رویای آن را داشتند که اگر از چیزی شبیه موتور Unreal Engine Epic استفاده می‌کرد، چه بازی مدرن‌تری در دنیای وارکرفت رخ می‌داد. 5.

تحریریه مجله بازی یک گیمر