نتفلیکس همه برنامه‌های بازداشت‌شده، از جمله فصل‌هایی که تولید می‌کند، انجام می‌دهد

Arrested Development ابتدا به مدت سه فصل از فاکس پخش شد و سپس در سال 2006 لغو شد. نتفلیکس در پس احیای این سریال بود که در سال 2011 مجوز فصل جدیدی را صادر کرد که در سال 2013 از این سرویس پخش شد. فصل پنجم و آخر به طور انحصاری در نتفلیکس در سال 2018 پخش شد. و 2019.

این اولین باری نیست که نتفلیکس مجبور می شود یکی از سریال های اصلی خود را حذف کند. مهم‌تر از همه، نتفلیکس حقوق سریال‌های مرتبط با مارول خود، از جمله Daredevil، Jessica Jones و Luke Cage را مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی سرویس پخش رقابتی Disney+ توسط دیزنی از دست داد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پس از خروج از نتفلیکس، این امکان وجود دارد که دو فصل آخر Arrested Development مجوز سرویس پخش دیگری را دریافت کند. در حال حاضر، فصل چهارم برای خرید دیجیتالی در Amazon Prime و iTunes در دسترس است، در حالی که فصل پنجم فقط در Netflix در دسترس است.

از 15 مارس، طرفداران دیگر نمی توانند هیچ قسمتی از Arrested Development را در نتفلیکس پخش کنند، علیرغم اینکه سرویس استریم دو فصل آخر این کمدی موفق را تولید می کند. گزارش های متنوع.

نتفلیکس همچنین حقوق پخش غیر انحصاری سه فصل اول فاکس را به دست آورد، به این معنی که نتفلیکس تا کنون تنها جایی است که طرفداران می توانند به طور همزمان در کل برنامه حضور داشته باشند. سه فصل اول نیز برای پخش در Hulu که متعلق به دیزنی است در دسترس است.

بخوانید  بازی‌های عرشه‌سازی Grab 7 Killer Roguelike با قیمت ۲۰ دلار

اواخر سال گذشته، نتفلیکس اعلام کرد که Lilyhammer، یکی از اولین سریال‌های اصلی خود را از دست خواهد داد، اما تمدید مجوز در آخرین لحظه اجازه داد نمایش نروژی در کتابخانه نتفلیکس باقی بماند.