بازی‌های عرشه‌سازی Grab 7 Killer Roguelike با قیمت ۲۰ دلار



آخرین بسته نرم افزاری Humble، the بسته نرم افزاری Luck of the Draw Roguelike Deck-Builders, ممکن است در ابتدا کاملاً جالب به نظر برسد. اما تنها با 20 دلار، مجموعه بسیار متنوعی از بازی‌ها را دریافت خواهید کرد که از ژانرهای سنتی مانند brawlers یا RPG یا بازی‌های تاکتیکی استفاده می‌کنند و آن‌ها را به روش‌های جدید و جذاب برمی‌گردانند.

مانند سایر Humble Bundle، Luck of the Draw Bundle در سه اندازه عرضه می شود اگر نمی خواهید همه آن را بخرید. اما با 20 دلار، که حداقل برای بالاترین سطح است، هفت عنوان مستقل دریافت خواهید کرد که همگی در Steam نظرات مثبت یا بسیار مثبتی از کاربران دارند. با وجود توصیف ژانر بسیار خاص در بسته، تنوع زیادی در اینجا وجود دارد.

ما Fights in Tight Spaces را داریم، یک بازی مبتنی بر تاکتیک‌های منظم که در آن مجموعه‌ای از حرکات جنگی می‌سازید تا به شخصیت خود کمک کنید صحنه‌های مبارزه به سبک فیلم را هدایت کند. Luck Be A Landlord وجود دارد، که در آن یک دستگاه اسلات قابل تنظیم (این «بازی» در این بازی است) نحوه برخورد شما با صاحبخانه را که درخواست چک اجاره شما را دارد، تعیین می کند. و Tainted Grail: Conquest نیز وجود دارد، یک بازی RPG که دارای انرژی زیادی از Dark Souls مبتنی بر نوبت است.

Humble Bundles آنچه را که می‌خواهید پرداخت می‌کند، که به این معنی است که قیمت‌های ردیف حداقل هستند – در صورت تمایل می‌توانید بیشتر بپردازید و درآمد حاصل از آن را صرف امور خیریه کنید. بسته Luck of the Draw از دو موسسه خیریه سود می برد: Save the Children، یک سازمان بین المللی که برای کمک به ارائه آموزش و محافظت از کودکان آسیب پذیر در سراسر جهان وجود دارد. و روز قرمز بینی، که از کمپین هایی برای پایان دادن به فقر کودکان حمایت می کند.

بخوانید  نحوه آویزان کردن علائم در Minecraft

بسته Humble’s Luck of the Draw Deck-Builders Roguelike تا 9 ژوئن در دسترس خواهد بود و می‌توانید در زیر جدول قیمت‌گذاری را مشاهده کنید.

8 دلار خرج کنید

  • شانس صاحبخانه شدن
  • سیاه چال های مخاطره آمیز

12 دلار خرج کنید

  • آرنا آلینا
  • جام آلوده: فتح
  • کرونو آرک

20 دلار خرج کنید

  • در فضاهای تنگ مبارزه می کند
  • زیر اورس

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.