نحوه آویزان کردن علائم در Minecraft

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

راه دیگر برای قرار دادن تابلوی آویز این است که آن را در کنار یک بلوک جامد قرار دهید. در صورت تمایل می توانید تابلو را نیز از این طریق شناور کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بلوکی که به آن متصل است را از بین ببرید و همچنان وجود خواهد داشت.

شما همچنین می توانید آنها را در کنار بلوک های جامد قرار دهید.
شما همچنین می توانید آنها را در کنار بلوک های جامد قرار دهید.

برای محتوای بیشتر Minecraft، حتماً راهنمای ما را بررسی کنید که همه چیزهایی را که باید در مورد sniffers بدانید را بررسی کنید و دریابید که چگونه جدیدترین DLC دنیای Minecraft شما را به نظر می‌رسد که مستقیماً از Sonic ساخته شده است.

برای ساختن علامت آویز، ابتدا باید چوب عریان شده تهیه کنید. برای دریافت Stripped Wood، ابتدا باید تبر بسازید و به درخت نزدیک شوید، سپس LT را فشار دهید اگر در ایکس باکس هستید، L2 را اگر در پلی استیشن هستید، یا اگر روی رایانه شخصی هستید کلیک راست کنید. هنگامی که چوب را جدا کردید، برداشتن آن بی خطر است، اما مطمئن شوید که حداقل شش کنده کنده شده داشته باشید. تابلوهای آویزان در Minecraft بی فایده هستند. آنها صرفاً برای اهداف زیبایی شناختی و برای نشان دادن به دوستان شما هستند.

حتما ابتدا چوب را جدا کنید.
حتما ابتدا چوب را جدا کنید.

به‌روزرسانی 1.20 برای Minecraft اینجاست، و با به‌روزرسانی Trails and Tales طیف گسترده‌ای از محتوای جدید مانند علامت‌های آویزان ارائه می‌شود. اینها انواع پانل های جدیدی هستند که می توان از آنها برای ایجاد کمی پیتزا به پایه شما استفاده کرد. اما برای ساخت آنها، ابتدا باید چند مورد دیگر را جمع آوری کنید. این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد ساخت تابلوهای آویزان بدانید – و البته آویزان کردن آنها را شرح می دهد.

بخوانید  زمان جدید وضعیت بازی اعلام شد

نحوه ساخت تابلوهای آویز

اما اگر هنگام قرار دادن آن خمیده شوید، مانند تصویر زیر، زنجیرها متقاطع می شوند.

در اینجا روش دیگری برای قرار دادن تابلوهای آویزان وجود دارد.
در اینجا روش دیگری برای قرار دادن تابلوهای آویزان وجود دارد.

به دنبال این، شما مبنای لازم برای نشانه ها را دارید. شما باید دو زنجیره درست کنید. برای ساخت همه آنها به دو قطعه آهن و یک شمش آهن نیاز دارید.

در اینجا نحوه ساخت زنجیر آورده شده است
در اینجا نحوه ساخت زنجیر آورده شده است

روش های مختلفی برای قرار دادن پانل های آویزان وجود دارد. اولین مورد این است که آن را از یک بلوک آویزان کنید. فقط باید به بالا نگاه کنید و آن را روی یک بلوک محکم قرار دهید. به محض انجام این کار، علامت از بالا آویزان خواهد شد.

اگر روی تابلو باشد، درست است.
اگر روی تابلو باشد، درست است.

راه نهایی برای قرار دادن تابلوهای آویز این است که آنها را روی هم آویزان کنید. ابتدا یکی را همانطور که معمولاً قرار می دهید قرار دهید، سپس خم شوید و دیگری را درست در زیر قرار دهید. تا زمانی که فضای کافی برای آنها دارید، می توانید هر تعداد که می خواهید آویزان کنید.

چه چیزی بهتر از پانل آویزان؟  سه پانل آویزان!
چه چیزی بهتر از پانل آویزان؟ سه پانل آویزان!

حالا که تمام مواد لازم را در اختیار دارید، از یک میز کاردستی دیدن کنید و تمام چوب ها را روی دو حلقه پایین و دو زنجیره را روی دو حلقه بالا قرار دهید. پس از انجام این کار، تابلوهای آویزان را با موفقیت می سازید.

در اینجا نحوه ساخت تابلوی آویزان آورده شده است.
در اینجا نحوه ساخت تابلوی آویزان آورده شده است.

نحوه قرار دادن پانل های آویزان

اما اگر نمی خواهید آن را از چوب بسازید، می توانید از بامبو استفاده کنید. برای ساخت آن به بیست و چهار قطعه بامبو نیاز دارید. هنگامی که تمام قطعات بامبو را دارید، باید آنها را به بلوک بامبو تبدیل کنید و پس از آن می توان آنها را به تخته بامبو تبدیل کرد.

بخوانید  بازی انحصاری South of Midnight احتمالاً در سال 2024 منتشر خواهد شد
در اینجا نحوه ساخت تخته های بامبو آورده شده است
در اینجا نحوه ساخت تخته های بامبو آورده شده است