رویداد روز ولنتاین Overwatch 2، Loverwatch Dating Sim اکنون زنده است



Overwatch 2 امسال به طور کامل روز ولنتاین را با حالت بازی جدید، پوسته Cupid Hanzo، چالش‌های جدید و یک سیم کارت مستقل به نام Loverwatch برگزار می‌کند، جایی که بازیکنان می‌توانند Mercy یا Genji را عاشقانه کنند.

حالت جدید بازی V-Day Love of Geometry نام دارد و دو تیم چهار نفره را در مقابل یکدیگر قرار می دهد که هر بازیکن Hanzo به عنوان Cupid است. اگر این به اندازه کافی آشفته نبود، رویداد Love of Geometry به طور موقت جایگزین فلش طوفان Hanzo با Scatter Arrow می شود، یک فلش ویژه که می تواند بریده بریده شود و از دیوارها بپرد تا آسیب گسترده ای وارد کند. این توانایی بحث برانگیز در سال 2018 از کیت هانزو حذف شد و برای بازیکنانی که خود را در خط آتش نامنظم Scatter Arrow می دیدند بسیار خسته کننده به نظر می رسید. بلیزارد همچنین یک سورپرایز را برای بازیکنانی که از Hanzo’s Dragonstrike in Love of Geometry استفاده می کردند، تیز کرد.

ساعت عاشقسیم‌کارت رسمی بلیزارد، اما نه به‌صورت رسمی، برای جشن گرفتن روز ولنتاین نیز برای مدت محدودی فعال است. بازی مرورگر مستقل به‌طور شگفت‌انگیزی خوب است و به بازیکنان اجازه می‌دهد مرسی یا جنجی را عاشقانه کنند و گزینه‌هایی برای باز کردن جوایز در بازی اصلی نیز وجود دارد. Loverwatch حتی اشاره می‌کند که بلیزارد ممکن است برنامه‌هایی برای یک سیم‌کارت دوست‌یابی عمیق‌تر Overwatch در آینده داشته باشد.

کوپید هانزو، که در Loverwatch و Love of Geometry ظاهر می‌شود، به‌عنوان یک بسته آرایشی نیز برای خرید در دسترس است که شامل پوسته برجسته و مقدمه، و همچنین جذابیت، یادگاری و کارت بازدید است.

بخوانید  پشتیبانی از بازی The Last of Us Part I برای Steam Deck پس از آپدیت 1.1

رویداد روز ولنتاین زمان محدودی دارد و تا 28 فوریه ادامه خواهد داشت – این شامل سیم‌کارت دوستیابی Loverwatch نیز می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که هر دو سناریو را هم‌اکنون اجرا کنید، تا زمانی که هنوز می‌توانید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر