نام سازندگان بازی Metroid Prime در تیتراژ نسخه بازسازی شده نیست

ظاهرا نام سازندگان بازی اصلی Metroid Prime از تیتراژ نسخه ریمستر آن حذف شده است.

GameRent Media گزارش داد که اعتبارات ریمستر شده Metroid Prime شامل اعضای استودیو Retro، توسعه‌دهنده و تیم اصلی بازسازی بازی و همچنین چندین استودیو پشتیبانی می‌شود. این استودیوها عبارتند از Iron Galaxy Studio، Airship Images Limited، Atomhawk Design، CGBot، Liquid Development، Gamesim Inc، Original Force، Shanghai Mineloader Digital Technology و Zambot Studio.

حذف نام برخی از سازندگان از تیتراژ یک مشکل تکراری در صنعت بازی است. یکی از نمونه‌های اخیر این مشکل عدم وجود نام بیست نفر از کارمندان سابق استودیو Striking Distance در تیتراژ بازی The Callisto Protocol بود. بازی Metroid Dread، قسمت قبلی سری Metroid نیز به دلیل عدم درج نام برخی از اعضای استودیوی Mercury Steam در تیتراژ مورد انتقاد قرار گرفت.

“بر اساس کار تیم توسعه Metroid Prime (نسخه اصلی Nintendo Gamecube و V)”. کرش اذعان کرد که بسیاری از استودیوها به خوبی روی این ریمستر کار کرده اند، اما از تصمیم ناشر برای حذف نام سازندگان بازی ناامید شده است: “من با افراد شگفت انگیز زیادی روی بازی کار کردم و نام همه آنها باید روی بازی باشد. ریمستر؛ نه فقط یک کارت مثل این.”

Metroid Prime Remastered جدیدترین بازی ویدیویی است که به دلیل ذکر نکردن تمام سازندگان در تیتراژ مورد انتقاد قرار گرفته است. در این بازی نام سازندگان Metroid Prime اصلی در تیتراژ دیده نمی شود. یک مهندس ارشد به نام زووید کیرش که در سال 2002 روی بازی اصلی Metroid Prime کار کرد، او در توییتر گفت که در نسخه ریمستر به جای ذکر نام تمامی سازندگان بازی اصلی، فقط این جمله نوشته شده است:

بخوانید  زمان دقیق انتشار بازی The Wolf Among Us 2 در سال ۲۰۲۳ مشخص نیست