روند ساخت GTA 6 سرعت گرفته است

توسعه Grand Theft Auto 6 با بازگشت کارمندان Rockstar Games به دفاتر خود سرعت گرفته است.

GTA 6 برای عرضه در سال 2025 در دست توسعه است، اما نگرانی‌های زیادی در میان طرفداران در مورد تاخیر بازی مورد انتظار وجود دارد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که Rockstar Games امیدوار است تا از هرگونه تاخیر احتمالی در GTA 6 جلوگیری کند. برای دستیابی به این هدف، توسعه‌دهنده به کارمندان خود اطلاع داده است که از امروز به دفتر بازگردند تا به صورت رو در رو کار کنند تا روند تولید تسریع شود. Grand Theft Auto 6.

کارکنان قبلی بازی‌سازی Rockstar نیز پنج روز در هفته به صورت حضوری کار می‌کردند، تمرینی که منجر به موفقیت‌هایی مانند GTA 5 و Red Dead Redemption 2 شد. Rockstar Game پس از شیوع ویروس کرونا به کار هیبریدی روی آورد، اما زمانی که GTA 6 وارد مراحل نهایی توسعه شد. گزارش … کارمندانی که کار از راه دور دیگر امکان پذیر نیست; وضعیتی که ترس از بازگشت شرایط سخت کار (بحران) را افزایش داد.

Rockstar معمولا بازی های خود را دیر به بازار عرضه می کند و نمی تواند به زمان انتشار نشان داده شده در اولین تریلر آثار پایبند باشد. مدتی پیش اشتراوس-زلنیکمدیرعامل Tic-Toe Interactive اعلام کرده است که می خواهند Grand Theft Auto 6 کامل باشد و در صورت رضایت تیم سازنده از کیفیت نهایی محصول، آن را عرضه خواهند کرد. GTA 6 در زمان عرضه برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی Poker Face Crime Stories با مجموعه کمدی!