این چیزی است که در طول 20 دقیقه فیلم TMNT: Mutant Mayhem نشان داده شد



TMNT: Mutant Mayhem در تاریخ 2 آگوست در سینماها اکران می‌شود – مگر اینکه به اندازه کافی سریع بلیت‌های پیش‌نمایش را تهیه کنید – اما در Comic-Con امسال، طرفدارانی که در پانل شرکت کردند کمک خوبی از فیلم دریافت کردند. بیش از 20 دقیقه از فیلم نمایش داده شد و به شرکت کنندگان ایده خوبی از تفاوت این فیلم با تجسم های قبلی می دهد.

بنابراین، برای کسانی که می‌خواهند از هر نوع اسپویلر اجتناب کنند، اکنون به دور نگاه کنند زیرا ما به فیلم‌های Comic-Con خواهیم پرداخت.

خیلی خوب! وقت پیتزا است!

ما با لاک پشت ها شروع می کنیم و توضیح می دهیم که چگونه باید هنگام خرید با افراد مشهوری که دوست دارند ملاقات کنند، از انسان دوری کنند. با این حال، می بینیم که دقیقاً خرید نیست زیرا او غذای آنها را می دزدد. منطقی است، زیرا آنها واقعاً هیچ پولی ندارند. یک گگ سریع از Mission: Impossible وجود دارد که راف از سقف روی یک سیم پایین می آید. لئو برای برداشتن جعبه ای از دوریتوس وارد یک کامیون می شود. بعد از خوردن میان وعده هایشان، به جای اینکه آنطور که اسپلینتر می خواست به خانه بروند، درباره رفتن به کاوش در شهر بحث می کنند.

بنابراین اولین توقف آنها نمایش فیلم در پارکی است که روز تعطیل فریس بولر در آنجا می گذرد. آنها متقاعد شده‌اند که روشی که فریس روز خود را می‌گذراند، همان روشی است که دبیرستان واقعاً کار می‌کند. آنها به شدت به انسان هایی نیاز دارند که آنها را دوست داشته باشند و به وضوح بسیار تنها هستند و می خواهند جامعه خود را داشته باشند. آنها در نهایت به خانه باز می گردند، احساس شکست و سرکوب، جایی که Splinter منتظر است، و متعجب است که آنها کجا بوده اند.

بخوانید  Fire Emblem Warriors: Three Hopes به 28 دلار کاهش یافت، بهترین قیمت تا کنون

اسپلینتر به آنها یادآوری می کند که انسان ها “هیولاهای نفرت انگیز” هستند که “ما را برای خون خود می دوشند”. سپس داستان منشا آنها را با اسپلینتر به عنوان یک موش جوان در نیویورک دریافت می کنیم. او در مورد اینکه چگونه از شهر متنفر است و اینکه چگونه انسان ها نسبت به موش ها بد رفتار می کنند صحبت کرد، از این رو احساسات اسپلینتر نسبت به انسان ها به وجود آمد. سپس گل و لای آمد و اسپلینتر بچه لاک پشت ها را در گل و لای پیدا کرد و آنها را نجات داد.

او به آنها گفت: “شما اولین چیزهایی بودید که من با آنها برخورد کردم و نمی خواستند مرا بکشند یا بخورند.” بعد، ما مونتاژی از Splinter در حال بزرگ کردن لاک پشت ها را دریافت می کنیم. آشپزی، حمام کردن، خواباندن آنها… هر کاری که یک پدر انجام می دهد.

اسپلینتر اعتراف می‌کند که بعد از اینکه همه آنها جهش پیدا کردند، یک روز سعی کرد لاک‌پشت‌ها را برای دیدن نیویورک و انسان‌ها ببرد و توضیح داد که چگونه برای هیچ یک از آنها خوب پیش نرفت. “آن روز قول دادم دیگر هرگز اجازه ندهم آسیب ببینی.” به همین دلیل او بر اساس فیلم ها و نوارهای آموزشی که پیدا کرده بود، هنرهای رزمی را به آنها آموزش داد تا بتوانند از خود دفاع کنند.

به افراد بدی که با پلیسی که آنها را تعقیب می کنند دزدی می کنند. دزدهای احتمالی برای Superfly (Ice Cube)، شرور اصلی فیلم کار می کنند. سوپرفلای که یک مگس جهش یافته است، با عجله به سمت بالا می رود و کامیون فرار خود را پس می گیرد و با آن پرواز می کند. او آنها را به خانه‌اش می‌برد، واقع در ملک TCRI، و پر از جهش‌یافته‌ها است.

بخوانید  زمان پخش فصل دوم سریال Squid Game اعلام شد

ما به سراغ لاک‌پشت‌ها برمی‌گردیم که با استفاده از سلاح‌هایشان میوه‌های روی سقف یک ساختمان را می‌برند و از آن فیلم می‌گیریم. آنها سپس این کار را با ستاره های نینجا انجام می دهند که در یکی از تریلرها هستند. ستاره نینجا در کلاه آپریل گیر می کند و به این ترتیب آنها را به او معرفی می کند. لئو بلافاصله عاشق می شود، اما آوریل از پسرانی که وسایل او را خراب می کنند عصبانی است.

پسرها لئو را به خاطر اینکه می خواهند با او صحبت کنند مورد آزار و اذیت قرار می دهند. آوریل در مورد امنیت بر سر آنها فریاد می زند، بدون اینکه متوجه شود که کسی اسکوتر او را می دزدد. این زمانی است که لاک پشت ها تصمیم می گیرند که باید به او کمک کنند تا آن را پس بگیرد و البته، زیرا لئو باید او را تحت تاثیر قرار دهد. لاک پشت ها قبلاً هرگز در یک دعوای واقعی نبوده اند، بنابراین وقتی با افراد بد در مغازه ی خرده فروشی خود می آیند، آن طور که برنامه ریزی شده بود پیش نمی رود. اول، دانی در نهایت توسط سای راف به پایش خنجر می‌زند. سپس گروه اراذل و لاک پشت ها با هم دعوا می کنند. هنگام دعوا می‌توانستید آهنگ «نینجا رپ» وانیلا آیس را بشنوید که در استریو ماشین پخش می‌شد.

به نوعی لاک پشت ها در این مبارزه پیروز می شوند و هیچ کس بیشتر از آنها هیجان زده یا شگفت زده نمی شود. آوریل می آید تا اسکوتر خود را پس بگیرد و همه افراد بد را کتک خورده می بیند. لاک پشت ها از او پنهان می شوند اما او آنها را پیدا می کند. وقتی برای اولین بار آنها را می بیند، تصور می کند آنها لباس پوشیده اند، اما وقتی متوجه می شود آنها چیست، وحشت می کند.

بخوانید  طبق گزارش ها، بازیکنان Counter-Strike 100 میلیون دلار در موارد مارس خرج کردند

«می‌توانیم این را با یک پیتزا توضیح دهیم؟ میکل آنژ می پرسد که آوریل موافق است.

این یک رگه سازنده بود که به شما ایده می‌دهد که لاک‌پشت‌ها در کجا در حال آموزش هستند، رابطه آنها با سایر نقاط جهان و تأسیس گالری سرکشان آنها تقریباً از قبل. صحنه دیگری از فیلم وجود داشت که در آن می بینیم که سوپرفلای در واقع پسر باکستر استاکمن (جانکارلو اسپوزیتو) است و استوکمن کسی است که لجن را در فاضلاب ریخته و باعث جهش Splinter و لاک پشت ها می شود.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem در تاریخ 2 آگوست اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر