تاریخ اکران فیلم Borderlands مشخص شد


لاینزگیت سرانجام تاریخ اکران فیلم Borderlands با بازی کیت بلانشت را اعلام کرد و این فیلم در تابستان 2024 اکران خواهد شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران و وضعیت چندین فیلم آینده لاینزگیت فاش شد. فیلم Borderlands که اقتباسی از سری بازی های محبوب به همین نام است، قرار است در تاریخ 9 آگوست 2024 (19 اوت 1403) اکران شود. الی راثکارگردانی Death Wish و Knock Knock کارگردانی Borderlands را بر عهده داشت، اما به گفته هالیوود ریپورتر، تیم میلر، کارگردان Deadpool قرار است دوباره کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد.

کیت بلانشت، جیمی لی کرتیس، کوین هارت، جک بلک، هیلی بنت، جینا گرشان، جانینا گونکار، شاین جکسون، کمربند سبز آریانا، اولیویه ریشتر بابی لی، فلوریان مانتینو، بنجامین برن دیویس، استیون بویر، رایان ردموند، چارلز بابالولا و فریفته نشو آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Borderlands نقش آفرینی کرده اند. سری بازی های Borderlands کار خود را در سال 2009 آغاز کرد و تاکنون چندین نسخه دنباله دار و فرعی منتشر شده و تاکنون 66 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

استودیو Gearbox کار ساخت و 2K Studio وظیفه انتشار این بازی ها را بر عهده دارد. علاوه بر این، فیلم White Bird: A Wonder Story که قرار بود در تاریخ 25 آگوست (3 شهریور) اکران شود، اکنون به سه ماهه چهارم 2023 موکول شده است و تاریخ دیگری اعلام نشده است. این فیلم پیش درآمدی بر The Wonder به کارگردانی مارک فورستر است مردی به نام اتو و جنگ جهانی زد این فیلم را ساخته اند.

بخوانید  طول تریلر معرفی GTA 6 فاش شد

همچنین، دنباله رقص کثیف به کارگردانی جاناتان لوین، که قرار بود در اوایل سال 2024 اکران شود، اکنون به تابستان 2025 عقب افتاده است. جنیفر گری برای ایفای مجدد نقش خود در این فیلم بازخواهد گشت. این تغییر در تاریخ اکران در واقع پس از مشکلات ناشی از اعتصاب نویسندگان و بازیگران به وجود آمده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر