یوبی سافت مایکروسافت را دوست دارد Activision بخرد، و در اینجا دلیل آن است



در طول آخرین یوبی سافت جلسه توجیهی سرمایه گذار این هفته از مدیر عامل شرکت Yves Guillemot خواسته شد تا نظرات خود را در مورد معامله مایکروسافت برای خرید Activision Blizzard بیان کند و او طرفدار آن است. او گفت که این معامله کمک می کند تا نشان دهیم که دارایی معنوی چقدر ارزشمند است. نه تنها این، بلکه Guillemot گفت که مایکروسافت می‌خواهد Activision Blizzard را تا حدی برای تجارت بازی‌های موبایل خود با King and Candy Crush خریداری کند، به اعتبار سرمایه‌گذاری خود یوبی سافت در بازار تلفن همراه کمک می‌کند.

او گفت: “من فکر می کنم این خبر خوبی است که این تراکنش می تواند انجام شود زیرا واقعاً قدرت IP و اینکه صنعت به کجا می رود را نشان می دهد. بنابراین فرصت های زیادی در آینده برای همه مشاغل وجود خواهد داشت.” “این همچنین ارزش IP هایی را نشان می دهد که می توانند روی کنسول و رایانه شخصی باشند، اما همچنین موبایل و برندهای جهانی تر شوند. این یک فرصت فوق العاده است. مایکروسافت می گوید بخش موبایل معامله اکتیویژن مهم است. بنابراین همه سرمایه گذاری هایی که ما برای قوی تر شدن روی تلفن همراه انجام می دهیم نیز از آن پشتیبانی می کند.”

در حال پخش: بهترین تریلرهای Ubisoft Forward 2023

برخی از بازی های موبایل آینده یوبی سافت شامل بازی جدید Assassin’s Creed برای نتفلیکس، Assassin’s Creed Jade، Rainbow Six Mobile و The Division: Resurgence هستند.

در سال 2022، گزارش شد که چندین شرکت در حال بررسی Ubisoft هستند، با این پیشنهاد که این شرکت‌های ناشناس ممکن است علاقه‌مند به خرید این شرکت باشند. با این حال، هیچ معامله ای هرگز محقق نشد و خانواده Guillemot همچنان بزرگترین سرمایه گذار یوبی سافت است.

بخوانید  WoW: Dragonflight قبل از جنگ درون، نوارهای جنگی و ماموریت‌های زرهی جدید را دریافت خواهد کرد.

با توجه به قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد، شرکت‌ها اخیراً توافق کردند که مهلت ادغام را تا اکتبر 2023 تمدید کنند. این تمدید تا حدی به دلیل فرآیند تجدیدنظر در بریتانیا بود و مایکروسافت به زمان بیشتری برای رسیدگی به پرونده خود نیاز داشت. در ایالات متحده، مایکروسافت و اکتیویژن اخیراً در نبرد خود علیه FTC به پیروزی جزئی دست یافتند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر