زمان پخش فصل دوم سریال Squid Game اعلام شد


نتفلیکس اعلام کرده که طرفداران چه زمانی می توانند منتظر فصل دوم سریال کره ای Squid Game باشند.

سال گذشته شبکه نتفلیکس به ساخت فصل دوم سریال Squid Game چراغ سبز نشان داد و حالا در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که طرفداران چه زمانی باید منتظر بازگشت این سریال باشند. پس از گزارش مالی سه ماهه اخیر، غول صنعت استریم در نامه ای به سرمایه گذاران اعلام کرد که این سریال درام در سال 2024 منتشر خواهد شد.

نتفلیکس همچنین به فصل دوم سریال The Diplomat، فصل دوم Empress و فصل سوم سریال Bridgerton در سال 2024 اشاره کرده است. در حال حاضر مشخص شده است که قسمت اول فصل سوم سریال Bridgerton در تاریخ 27 می 1403 (16 مه) پخش خواهد شد. ، 2024) و قسمت دوم در 24 ژوئن 1403 (13 ژوئن 2024).

فصل دوم بازی Squid در سپتامبر 2021، تقریباً سه سال پس از پخش فصل اول که با بیش از 1.6 میلیارد ساعت تماشا در 28 روز اول به یک پدیده جهانی تبدیل شد، وارد بازار خواهد شد. این اولین سریال نتفلیکس است که بیش از 100 میلیون بیننده در روز پخش آن دیده است و عنوان پربیننده ترین سریال نتفلیکس را به خود اختصاص داده است.

لی جونگ جائه مانند سونگ گی هون، لی بیونگ هون به عنوان هوانگ این هو/رهبر، وی ها جون به عنوان افسر هوانگ جون هو و گونگ یو آنها احتمالاً در فصل دوم سریال Squid Game در نقش مدیر انتخاب بازخواهند گشت. بازیکنان جدید نیز می توانند باشند من شیوان هستم، کانگ هانول، پارک سونگ هون، یانگ گان دونگ، پارک گیو یونگ، جو یو ری، کانگ یی سیم، لی دیوید، لی جین ووک، چوی سونگ هیون، رو جائه وون و وون جی آن نقل شده.

بخوانید  Patch 1.3.0 Vampire Survivors صحنه تریپی خفاش و برخی آثار استخوانی را اضافه می کند

هوانگ دونگ هیوک او برای کارگردانی و تهیه کنندگی فصل دوم سریال Squid Game بازخواهد گشت. تولید فصل دوم به زودی آغاز خواهد شد، اما طرفداران احتمالاً نباید تا پایان سال 2024 منتظر بمانند.

در گذشته، هوانگ دونگ هیوک در مصاحبه ای با ورایتی گفته بود که ایده کلی بازی Squid Game در سال 2008 به ذهنش خطور کرد و در ابتدا قرار بود فیلمی از آن ساخته شود. با این حال، استودیوهای فیلم کره ای به دلیل مضامین خشونت آمیز آن از تامین مالی آن خودداری کردند. بازی مرکب یک درام کره ای بقا درباره گروهی از مردم است که گرد هم می آیند تا با شرکت در یک سری بازی مرگبار بدهی های خود را پرداخت کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر