فقط با 18 دلار کمیک پسر جهنمی به ارزش 280 دلار دریافت کنید



در میان جریان مداوم رسانه های دنیای مارول و دی سی، گاهی اوقات به راحتی می توان فراموش کرد که دنیای گسترده ای از قهرمانان کتاب های مصور فراتر از جمعیت شنل و شلوار تنگ وجود دارد. یکی از بهترین این قهرمانان غیر ابرقهرمانی، پسر جهنمی، نیمه دیو ضد نازی و روح شکن است که توسط مایک میگنولا ساخته شده است – و به لطف بسته جدید Humble، می‌توانید مجموعه کتاب‌های کمیک جهنمی را با قیمت ارزان خریداری کنید. .

بسته کمیک Humble’s Hellboy در چندین گزینه ارائه می‌شود، که با بسته‌ای ۱ دلاری شروع می‌شود که شامل جلد 1 Hellboy: Seed of Destruction، چهار نسخه تک‌شات پسر جهنمی، و یک کد تبلیغاتی برای 25 درصد تخفیف برای انتخاب اشتراک‌های جدید Humble است. Hellboy Volume 1: Seeds of Destruction اولین آرک سری کمیک را جمع آوری می کند، که تاریخچه پیدایش پسر جهنمی و نمادین ترین دشمن او، Rasputin را نشان می دهد، و آن را به یک بسته شروع عالی برای خوانندگان جدید پسر جهنمی تبدیل می کند.

ردیف دوم قیمت را به 10 دلار افزایش می دهد، شامل همه چیز از ردیف قبلی است، و 12 کمیک اضافی، از جمله پسر جهنمی جلدهای 2-5 و مجموعه ای نه شماره ای از داستان های جانبی مختلف پسر جهنمی را اضافه می کند.

اگر 18 دلار بپردازید، بسته کامل 36 موردی را دریافت می‌کنید که شامل همه اقلام از ردیف‌های قبلی، به‌علاوه Hellboy Volumes 8-12، Hellboy In Hell جلد 1 و 2، کتاب هنری پسر جهنمی: 25 Years of Covers و مجموعه‌ای است. از دیگر مجموعه های شومیز و تک شماره ای تک شات. در مجموع، این مقدار 281 دلار برای تنها 18 دلار است.

بخوانید  نتایج جدید بنچمارک RTX 4080 16 GB؛ توان پردازش گرافیکی ۵۳ ترافلاپس

بسته کمیک پسر جهنمی Humble’s فقط تا 21 دسامبر موجود است. همه کمیک‌های دیجیتال و سایر کتاب‌های موجود در این بسته در قالب‌های PDF، ePUB و/یا CBZ موجود هستند که تقریباً در همه برنامه‌های محبوب کتاب الکترونیکی قابل خواندن هستند. تخفیف Humble Choice هنگام ایجاد حساب جدید Humble Choice قابل بازخرید است و فقط برای اعضای جدید معتبر است.

اعضای انتخاب فروتن فهرستی از امتیازات شامل بازی‌های رایانه‌ای رایگان ماهانه، تخفیف‌های انحصاری Humble Store، و دسترسی به کتابخانه بازی رایانه شخصی Humble Vault را به عنوان بخشی از اشتراک ۱۲ دلاری در ماه دریافت کنید. Humble همچنین یک تبلیغ ویژه را تا پایان سال اجرا می کند که به شما امکان می دهد آن را دریافت کنید 12 ماه انتخاب فروتن با فقط 99 دلار (از 129 دلار شروع می شود) با کد تبلیغاتی HOLIDAY23.

اگر به دنبال پسر جهنمی بیشتری هستید، شیطان دانا اخیراً در یک جنگجوی سرکش جدید Hellboy: Web of Wyrd بازی کرده است. مجموعه‌ای از رمان‌های گرافیک پسر جهنمی و اسپین‌آف‌های فیزیکی نیز در دسترس هستند. در حال حاضر در آمازون به فروش می رسدشامل پسر جهنمی و BPRD: 1952-1954 برای 24 دلار (به جای 40 دلار)، BPRD: شیطانی که اومینوس را می شناسید برای 28 دلار (به جای 40 دلار)، جهان پسر جهنمی: تاریخچه مخفی برای 20.41 دلار (40 دلار بود) و بیشتر.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  پیش‌سفارش Warhammer 40,000: Space Marine 2 – پاداش‌ها، دسترسی زودهنگام و موارد دیگر
تحریریه مجله بازی یک گیمر