پوسترهای فصل دوم سریال خانواده اژدها; خون در برابر خون


HBO با انتشار دو پوستر از Alicent Hightower و Rhaenyra Targaryen در فصل دوم سریال House of the Dragon از نبرد پیش رو استقبال کرد.

پوسترهای جدید منتشر شده برای فصل دوم House of the Dragon تصاویری از Alicent Hightower با بازی Olivia Cooke و Rhaenyra Targaryen با بازی Emma Darcy با برچسب Blood for Blood و Fire to Fire را نشان می دهد. آنها نشان میدهند شبکه HBO در توییت جدیدی که ضمیمه این تصاویر شده است وعده داده است که فردا اولین تریلر فصل جدید این سریال را به طرفداران نمایش دهد.

در ادامه قسمت هایی از داستان فصل اول سریال خانواده اژدها توضیح داده می شود.

فصل اول سریال House of the Dragon با مرگ پادشاه ویسریس به پایان رسید، کسی که خانه تارگرین را با انتخاب جانشین واقعی خود در بین شاهزاده اگان و پرنسس رینیرا وارد هرج و مرج جدی کرد. فصل دوم سریال همچنین به آغاز نبرد رقص اژدها اشاره دارد که با طرفین درگیر همراه است که تا حد امکان متحدان و اژدهاها را جمع آوری می کنند تا پیروزی خود را در این جنگ تضمین کنند.

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانس، استیو توسن، سونویا میزونو، ایو بست، فابیان فرانکل، ایوان میچل، تام گلن کارنی، سایمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رنکین، تام تیلور و ابوباکار سلیم و دیگران. در فصل دوم سریال خانواده اژدها حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. مثل فصل اول رایان کندالتهیه کنندگی سریال House of the Dragon را با همکاری جورج آر آر مارتینسازنده دنیای وستروس روی این سریال کار می کند.

بخوانید  دعوای آرنولد شوارتزنگر و جیمز کامرون بر سر خط نمادین ترمیناتور "I'll Be Back"

پوستر فصل دوم سریال House of the Dragon

پوستر فصل دوم سریال House of the Dragon

House of the Dragon بر اساس رمان Fire & Blood اثر جورج آر آر مارتین ساخته شده است که به ترتیب زمان ظهور و سقوط خانواده تارگرین را به عنوان تنها اربابان اژدها به تصویر می کشد که از سقوط والریا جان سالم به در برده اند. این اتفاقات 300 سال قبل از ماجراهای سریال Game of Thrones رخ داده است. 172 سال قبل از تولد دنریس تارگرین آنها در حال قرار ملاقات هستند که آخرین قسمت آن در سال 2019 پخش شد.

فصل اول سریال خانواده اژدها شامل 10 قسمت پس از پخش در آگوست 2022 بازخورد خوبی از طرفداران دریافت کرد و توانست 9 نامزدی را در مراسم امی کسب کند. کیسی بلوزمدیرعامل HBO دیروز طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که سریال خانواده اژدها در تابستان 2024 بازخواهد گشت. با توجه به اینکه فیلمنامه فصل 2 سریال Dragon Family قبل از حمله انجمن نویسندگان آمریکا نوشته شده بود، تولید این فصل در سپتامبر به پایان رسید. 2023.

تحریریه مجله بازی یک گیمر