دعوای آرنولد شوارتزنگر و جیمز کامرون بر سر خط نمادین ترمیناتور “I’ll Be Back”

شوارتزنگر به یاد می آورد که کامرون به او گفته بود: «و او می گوید: «تو نویسنده هستی؟» “و من گفتم: “نه” و او گفت: “خب، به من نگو ​​چگونه لعنتی بنویسم. “”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در اخبار دیگر، شوارتزنگر نمایش جدید Fubar اکنون در نتفلیکس در دسترس است. این بازیگر و قهرمان سابق بدنسازی نیز اخیراً در مورد آنچه که هنگام مرگ شما اتفاق می افتد صحبت کرده است.

آرنولد شوارتزنگر فاش کرد که با جیمز کامرون، کارگردان فیلم ترمیناتور، بر سر خط نمادین شخصیتش «من برمی گردم» دعوا کرده است.

در سری جدید نتفلیکس، آرنولدکامرون به یاد آورد که چگونه در صحنه، ترمیناتور قرار بود بگوید “من برمی گردم.” او در یک ایستگاه پلیس بود و هدف در فیلمنامه این بود که ترمیناتور به پلیس توضیح دهد که یک بار دیگر بازخواهد گشت. کامرون گفت: «به هیچ وجه قرار نبود لحظه بزرگی باشد.از طریق اینسایدر).

به گفته کامرون، به دلایلی، شوارتزنگر گفت: «من برمی گردم». شوارتزنگر ادامه داد که می‌خواهد شخصیتش بیشتر شبیه ماشین باشد، بنابراین ایده ترمیناتور را مطرح کرد که “من برمی گردم” و بعد همه چیز بد شد.

در نهایت، شوارتزنگر گفت که او اکنون معتقد است که انتخاب کلمات کامرون — “من برمی گردم” — درست بوده است. شوارتزنگر گفت: “فکر می‌کنم این فیلم به بیشترین نقل قول در تاریخ سینما تبدیل شد. بنابراین به شما نشان می‌دهد که چه کسی درست و چه کسی اشتباه کرده است.”

بخوانید  مصاحبه سازندگان Final Fantasy 16 درباره جهان، ابعاد داستانی و شخصیت‌های بازی

شوارتزنگر یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های سینمای دهه‌های 80 و 90 بود. او اخیراً فاش کرد که برای بازی در فیلم بتمن و رابین در سال 1997 در نقش آقای فریز 30 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر