کارگردان فلش اولین انتخاب برای کارگردانی فیلم جدید بتمن دنیای سینمایی دی سی است

اندی موشیاتی، کارگردان فلش به عنوان اولین انتخاب جیمز گان برای کارگردانی فیلم Batman: The Brave and the Bold شناخته شده است.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

فیلم The Brave and the Bold قرار است به عنوان ریبوت فیلم بتمن در فصل اول دنیای دی سی با عنوان Gods and Monsters ساخته شود، اما تاکنون حضور نویسنده یا کارگردانی در این پروژه اعلام نشده است. . در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیوناین احتمال وجود دارد که کارگردان فیلم جدید بتمن مشخص شده باشد. هالیوود ریپورتر اخیرا در مقاله ای جدید تایید کرده است که شایعات صحت دارند و اندی موشیاتی، کارگردان The Flash اولین انتخاب برای کارگردانی Batman: The Brave and the Bold است، اما هنوز قطعی نیست و هیچ چیز قطعی نیست. امضا یا توافق شده است. .

علاوه بر این، بر اساس این گزارش، به نظر می رسد که زولو مریجونیا، بازیگر نقش جیمی ریس با نام مستعار بلو بیتل پس از اکران فیلم سوسک آبی که قرار است در تاریخ 18 آگوست (27 مرداد) در سینماها اکران شود، شانس خوبی برای حفظ نقش خود دارد. علاوه بر این، Blue Beetle شانس زیادی برای حضور در سری Booster Gold دارد. در مورد ازرا میلر که نقش بری آلن را بازی می کند، هنوز این شانس وجود دارد که بتواند در قسمت های بعدی DCU بازگردد، اما برادران وارنر. پول زیادی را صرف کمپین تبلیغاتی فلش کرد، بنابراین آینده او به فروش فیلم بستگی دارد. .

اندی موشیاتی درباره فیلم It مصاحبه کرد

THR می گوید که The Brave and the Bold ظاهراً هنوز فیلمنامه ای ندارد کریستینا هادسون، نویسنده آثاری چون فیلم فلش، فیلم Birds of Prey و فیلم Bumblebee قرار است روی آن کار کند که به دلیل اعتصاب نویسندگان کشوری این موضوع به طور کامل تعطیل شده است. بنابراین، تا پایان اعتصاب نویسندگان، نباید منتظر توافق رسمی بین موشیاتی و دی سی برای تولید Batman: The Brave and the Bold باشیم. اگرچه او شانس زیادی برای پس گرفتن صندلی خود دارد.

بخوانید  یوبیسافت به دنبال تمرکز و نوآوری بیشتر برای بازی های آینده‌ است

فیلم The Superman: Legacy به کارگردانی جیمز گان و به‌عنوان راه‌انداز دنیای سینمایی جدید DC، برای اکران در ۱۱ جولای ۲۰۲۵ (۲۰ ژوئیه ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران Batman: The Brave and the Bold اعلام نشده است و بازیگر جدید نقش بتمن نیز مشخص نیست. علاوه بر این، فیلم فلش در تاریخ 16 ژوئن (26 ژوئن) اکران خواهد شد. موشیاتی علاوه بر «فلش» فیلم‌های دیگری چون «ماما»، «آن» و «فصل دو» را کارگردانی کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر