بازیگر Power Rangers نقش کلیدی در فیلم سوسک آبی DC را ایفا کرد

فیلم سوسک آبی قرار است در تاریخ 18 آگوست اکران شود.

بکی جی، خواننده و بازیگر پاور رنجرز برای ایفای نقش کلیدی به جمع بازیگران سریال Blue Beetle اضافه شد.

مریونیا زولو در نقش جیمی ریس با نام مستعار آبی بیتل، سوزان ساراندون مانند ویکتوریا کورد، برونا مارکزینه، بلیسا اسکوبدو، هاروی گیلان، جورج لوپز، رائول تروخیلو، الپیدیا کاریلو، آدریانا بارازا و دیمین آلکازار، از جمله بازیگران فیلم سوسک آبی هستند و به ایفای نقش پرداختند. در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس از کیت گیفن، جان راجرز و کالی همنر او که در سال 2006 خلق شد، اولین بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis معرفی شد.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

بکی جی.

فرشته مانوئل سوتو او با سابقه کارگردانی فیلم شاهان شهر جذاب، کارگردانی فیلم سوسک آبی را بر عهده گرفت و همچنین گرت دنت الکوسر، نویسنده بازسازی Scarface نگارش فیلمنامه این فیلم از دنیای دی سی را بر عهده دارد. فیلم سوسک آبی اولین فیلم دنیای دی سی خواهد بود که حول محور ابرقهرمان لاتین تبار تمرکز دارد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونحضور بازیگر دیگری در فیلم سوسک آبی مشخص شده است. خواننده و بازیگر ربکا ماری گومز با نام مستعار بکی جی قرار است نقشی کلیدی در فیلم سوسک آبی بازی کند. گفته می شود گومز صداپیشه شخصیت خاجی دا است، موجودی که اسکراب را جذب و کنترل می کند. بکی جی برای نقش‌هایش در بازی‌های Power Rangers، AXL و Good Mourning شناخته می‌شود.

بخوانید  ویدیوی جدید گیم پلی Forza Motorsport فاش شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر