چگونه با تغییر به اینترنت ورایزون یک ایکس باکس رایگان دریافت کنید

آینده ایکس باکس به زودی مورد توجه قرار خواهد گرفت، زیرا نمایشگاه بازی های ایکس باکس برای یکشنبه 11 ژوئن برنامه ریزی شده است و بلافاصله Starfield Direct به دنبال آن خواهد بود. امروز، 8 ژوئن، همه اخبار بزرگ جشنواره بازی تابستانی را با GameSpot بررسی کنید و تا آخر هفته و بعد از آن ادامه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر، برنامه کامل کنفرانس مطبوعاتی Not-E3 را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

غول مخابراتی ورایزون در تعطیلات آخر این هفته یک ویژه ایکس باکس را برای جشنواره بازی تابستانی و نمایشگاه بازی های ایکس باکس ارائه می دهد. افرادی که به طرح اینترنت خانگی Verizon ارتقا می‌دهند، می‌توانند یک Xbox Series S رایگان دریافت کنند، و به نظر نمی‌رسد که رشته زیادی به آن متصل باشد.

چاپ دقیق می گوید که معامله فقط تا 14 ژوئن خوب است، بنابراین هر کسی که علاقه مند است باید خیلی سریع اقدام کند. هر کسی که خدمات خود را در عرض 180 روز لغو کند، می‌تواند هزینه سری S را که 300 دلار است، دریافت کند. نکته دیگری که باید بدانید این است که تبلیغات به یک سری S در هر سفارش و یک کنسول در هر حساب Verizon محدود می شود.

برنامه های اینترنت خانگی Verizon از 25 دلار در ماه شروع می شود و از آنجا مقیاس می شود. تو می توانی به وب سایت Verizon مراجعه کنید برای اینکه ببینید آیا این سرویس در منطقه شما موجود است یا خیر. پسر عموی سرسبزتر سری S، سری X، بخشی از این تبلیغات نیست.

بخوانید  Warner Bros. Shopping Shelved Coyote Vs. Acme Movie To Streamers - Report

در اوایل سال جاری، Verizon به مشتریان یک Xbox Series S جدید با قیمت فقط 150 دلار داد که یک امتیاز عالی برای عضویت است. Verizon همچنین برنامه Xbox All Access را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد یک Xbox Series X | جدید دریافت کنید S برای 0 دلار از قبل، سپس آن را به مرور زمان مانند یک گوشی هوشمند بازپرداخت کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر