پیش‌سفارش Warhammer 40,000: Space Marine 2 – پاداش‌ها، دسترسی زودهنگام و موارد دیگر

بیش از یک دهه از ورود Warhammer 40,000: Space Marine برای Xbox 360 و PS3 می گذرد. با این حال، ستوان تیتوس آماده بازنشستگی نیست، زیرا او برای اعزام دوم برمی گردد 9 سپتامبر. Space Marine 2 شاهد مبارزه قهرمان از طریق Tyranids خواهد بود و دو بازیکن دیگر شما را در ماجراجویی‌هایتان همراهی می‌کنند. اگر مشتاقانه منتظر بازگشت Space Marine بوده‌اید، اکنون پیش‌فروش‌ها برای PS5، Xbox Series X و PC فعال هستند.

از نسخه‌های موجود گرفته تا جوایز پیش‌سفارش، در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره پیش‌سفارش‌های Space Marine 2 بدانید. اگر علاقه‌مند به خرید نسخه Collector's Edition هستید، همچنان آن را در فروشگاه Focus Entertainment در انبار خواهید یافت، اگرچه احتمالاً قبل از عرضه به فروش می رسد. همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه Gold Edition که با قاب Steelbook و محتوای درون بازی عرضه می شود نیز به فروش رسیده باشد. به علاوه، سه روز زودتر به نسخه‌های طلایی و کلکسیونر دسترسی دارید.

جایزه پیش‌سفارش Warhammer 40,000: Space Marine 2

تمامی پیش‌فروش‌های Warhammer 40,000: Space Marine 2 با DLC انتخابی Macragge ارائه می‌شوند. سه لوازم آرایشی اضافی برای Bolt Rifle، Chainsword و Power Armor دریافت خواهید کرد.

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر