آخرین دوره – بهترین تسلط جادوگر برای انتخاب

مانند سایر کلاس‌های Last Epoch، Mage به سه مهارت مختلف دسترسی دارد: Sorcerer، Runemaster و Spellblade. این سه مهارت فوق العاده با یکدیگر متفاوت هستند و علاقه مندان، مهارت ها و سبک های بازی بسیار متفاوتی دارند. این راهنما به بررسی سه تسلط در اواخر عصر می‌پردازد و در مورد اینکه کدام یک بهترین انتخاب است، نظر می‌دهد.

دوره تسلط Mage در Last Epoch

در زیر می‌توانید توضیحاتی در مورد هر مهارت ماژیک به همراه پاداش‌های غیرفعال و مهارت‌های تسلط آن را مشاهده کنید:

جادوگر

شرحی ارائه نشده است
  • شرح: یک استاد مخفی که از قدرت بی سابقه ای برای نابود کردن دشمنان خود از راه دور استفاده می کند.
  • جوایز غیرفعال: 50+ مانا، جادوها به اندازه هزینه مانای خود باعث افزایش خسارت می شوند
  • مهارت تسلط: شهاب (شهاب سنگی را از آسمان صدا کنید که در هنگام فرود آسیب زیادی وارد می کند. آسیب اضافی با اثربخشی 900٪ اعمال می شود. 2074 DPS، هزینه 56 مانا)

Runemaster

شرحی ارائه نشده است
  • شرح: دانشمند هنر رون ها، که قادر به القای جادو در بخش های تهاجمی و محافظ است که کسانی را که از آنها تجاوز می کنند ویران می کند.
  • جوایز غیرفعال: 30٪ افزایش آسیب عنصری، 10٪ افزایش سرعت Casting با طلسم های عنصری
  • مهارت تسلط: Runic Summon (هر بار که مستقیماً از یک مهارت عنصری استفاده می کنید، 1 Rune از عنصر مربوطه را به دست آورید. تمام رون های فعال خود را مصرف کنید تا بر اساس ترکیب و ترتیب رونزهای مصرف شده، یک احضار واحد پخش کنید. هزینه 12 مانا)

تیغه جادویی

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است
  • شرح: جادوگری که قدرت رزمی و حیله گری را با تسلط خود در جادوها ترکیب می کند تا از فاصله نزدیک با دشمنان درگیر شود.
  • جوایز غیرفعال: 4 بخش در طول یک ضربه غوغا به دست می آید، مانای صرف شده در طول حملات غوغا به وارد تبدیل می شود
  • مهارت تسلط: Shatter Strike (یک حمله غوغایی فراگیر که به دشمنان در یک دایره در اطراف شما ضربه می زند، آسیب سرد وارد می کند و بلافاصله دشمنان یخ زده زیر 100 سلامتی را می کشد. 497 DPS، هزینه 15 مانا)
بخوانید  ۱۰ رمان جذاب که باید حتما بخوانید + لینک خرید

هر کلاس استادی همچنین طلسم های منحصر به فردی برای یادگیری و همچنین مهارت های غیرفعال ارائه می دهد که می توانید با ارتقاء سطح در Last Epoch به دست آورید. با رفتن به منوی «Passives» و کلیک کردن روی هر یک از مهارت‌ها در گوشه سمت چپ بالا، می‌توانید تمام کلاس‌های استادی را ببینید.

بهترین تسلط جادوگر برای انتخاب در آخرین دوره

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

با توجه به تفاوت بسیار زیاد بین هر سبک بازی با Mage Masteries، ممکن است به دلیل ترجیحات رزمی خود یکی را بر دیگری ترجیح دهید. با این حال، اگر بخواهم بهترین تسلط شعبده بازی را انتخاب کنم، باید اینطور باشد Runemaster.

Runemaster یک ترکیب فوق العاده بین دو استاد دیگر است. جادوگر بر آسیب های بزرگ در فاصله طولانی تأکید می کند در حالی که Spellblade بر حملات سریع در فاصله نزدیک متمرکز است. به عنوان یک Runemaster، شما به آن دسترسی دارید حملات DPS بزرگ که می توان از راه دور اجرا کرد و همچنین جادوهایی که شما را ملزم به انجام آنها از نزدیک و شخصی می کند. وقتی به کلاس Mage در یک ARPG فکر می‌کنم، به نظر می‌رسد چیزی نزدیک به Runemaster است و شما واقعاً نمی‌توانید با هیچ یک از مهارت‌های منحصربه‌فرد آن اشتباه کنید.

با این حال، مهمترین عنصر Runemaster مهارت تسلط اوست. احضار رونیک. این مهارت به شما این امکان را می‌دهد تا نوع آسیبی که وارد می‌کنید را بسته به عنصر ران‌هایی که به دست می‌آورید، کاملا شخصی‌سازی کنید، اما همه حملات با احضار rune هنوز هم آسیب‌های زیادی وارد می‌کنند. این را با سایر مهارت های اصلی، مانند گلوله آتشین، فروپاشی، عنصر نواو غیره، و منفعل به آسیب های عنصری برخورد می کند، و شما با یک DPS فوق العاده بالا سر و کار دارید.

بخوانید  Chainsaw Man Manga Box Set Is Over 50% Off For Black Friday

آیا می توانید مهارت خود را در Last Epoch تغییر دهید؟

شما می توانید تصمیم بگیرید که مدرک کارشناسی ارشد خود را از بین انتخاب کنید سطح 17. شما همچنین می توانید از تصمیم گیری تا بعداً صرف نظر کنید، اما این فقط به این معنی است که شما از دسترسی شخصیت خود به جادوهای بهتر و سایر علاقه مندان خودداری می کنید.

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

مهم است که به یاد داشته باشید که شما شما نمی توانید کلاس اصلی خود را تغییر دهید وقتی یکی را انتخاب کردید همانطور که بازی به شما هشدار می دهد، تصمیم شما “نمی توان برگردانده یا تغییر داد.” بنابراین مطمئن شوید که هر تسلط را در Last Epoch دوباره بخوانید و سه بار بررسی کنید که همان چیزی است که می خواهید انتخاب کنید. اگر چند روز بعد رزرو کردید، هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا انتخاب خود را تغییر دهید.

با این حال، هنوز هم می توانید به مهارت های غیرفعال و امتیازات مهارتی منظم خود در آخرین دوره احترام بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر