فاش شدن نقشه جدید Warzone در اولین آپدیت فصل Call of Duty Modern Warfare 3


اکتیویژن تریلر جدیدی از نقشه جدید Call of Duty Warzone منتشر کرد اورزیکستان و ظرفیت 100 بازیکن مشخص شد.

اکتیویژن اخیرا تریلر جدیدی از نقشه منتشر کرده است Urzikstan بازی Call of Duty Warzone را معرفی کرد. این نقشه که با آپدیت Call of Duty Modern Warfare 3 Season 1 به بازی اضافه شد، تنها 100 بازیکن را در خود جای می دهد. بازی نبرد رویال رایگان Call of Duty: Warzone از زمان عرضه در مارس 2020 ظرفیت 150 بازیکن را داشت، اما این تعداد در آپدیت جدید به دو سوم کاهش یافت.

استودیو Raven Software درباره دلایل این تصمیم گفت: «اولویت اول ما ارائه یک تجربه بهینه و سرگرم کننده برای بازیکنان بر اساس معیارهای مهم است. این معیارها شامل زمان نامزدی، اندازه نقشه اورزیکستان، زمان بندی جدید و اندازه حلقه، کل زمان در هر مسابقه (20 دقیقه)، نقاط قرمز، قراردادها، و مکانیک های مختلف جدید و بهبود یافته است. ما فکر می‌کنیم که تعادل مناسبی برای ارائه مراحل مختلف پیدا کرده‌ایم که با غارت منصفانه شروع می‌شوند، با درگیری‌های پویا در اواسط بازی ادامه می‌یابند و با خروج بهترین بازیکن در پایان بازی به اوج خود می‌رسند. مثل همیشه، ما به دقت بازخورد بازیکنان و اطلاعات داخلی را زیر نظر داریم و در طول زمان تغییراتی ایجاد خواهیم کرد. »

نقشه قبلی Bordering Call of Duty: Warzone، Urzikistan از 11 منطقه اصلی تشکیل شده است و طبق لیست مقایسه اندازه نقشه بازی، 20 درصد کوچکتر از Al Mazrah است.

آپدیت فصل اول Call of Duty Modern Warfare 3 راس ساعت 20:30 چهارشنبه 15 آذر به وقت ایران در دسترس بازیکنان قرار گرفت. فصل اول بازی محتوای جدیدی را به چند نفره، زامبی ها و منطقه جنگی اضافه کرد. این محتوای جدید شامل سه نقشه جدید برای بخش چندنفره، Gunfight، All or Nothing، Infected و Headquarters و همچنین بخش داستانی حالت Zombies و Dark Aether Rifts است.

بخوانید  نقد سریال کانتیننتال (The Continental) | بررسی ویدیویی

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر