ویدیوی استاد نتفلیکس مشکلات همسر لئونارد برنشتاین را نشان می دهد


نتفلیکس ویدیوی رسمی Maestro را با بازی کری مولیگان در نقش Felicia Montelegre، همسر لئونارد برنشتاین منتشر کرد.

مطابق با اخیرا اخبار سینما و تلویزیون، ویدئوی جدید از فیلم استاد منتشر شده است. در این ویدیو که اخیراً توسط نتفلیکس منتشر شده است، کری مولیگان در نقش فلیسیا مونتلگره، همسر لئونارد برنشتاین، در حال صحبت با سارا سیلورمن، بازیگر نقش شرلی برنشتاین، دیده می شود که در مورد سختی ها و پیچیدگی های ازدواج صحبت می کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی استاد را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بردلی کوپر در نقش لئونارد برنشتاین کری مولیگان در نقش فلیسیا مونتالگر (همسر لئونارد برنشتاین) مایا هاوک در Nقش جیمی برنشتاین (دختر لئونارد برنشتاین) مت بومرسارا سیلورمن، مایکل اوری، برایان کلاگمن، گیدئون گلیک، میریام شر، الکسا سوینتون، جاش همیلتون، جان گیبل و سام نیولا از جمله بازیگرانی هستند که در Maestro حضور خواهند داشت. کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده بردلی کوپر است جاش سینگر کوپر به نوشتن فیلمنامه Maestro کمک کرد.

جاش سینگر بیشتر به خاطر نوشتن فیلمنامه Spotlight که برای آن برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال شد، شهرت دارد. سینگر همچنین فیلمنامه The Post و First Man را نوشته است. علاوه بر این، Maestro دومین پروژه کارگردانی بردلی کوپر خواهد بود که قبلاً A Star Is Born را در سال 2018 کارگردانی کرده بود. کوپر 9 بار به عنوان بازیگر، تهیه کننده و فیلمنامه نویس نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، اما هرگز این قیمت را دریافت نکرده است.

فیلم Maestro در تاریخ 20 دسامبر در سرویس استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد. وقایع فیلم Maestro قرار است بیش از 30 سال از زندگی لئونارد برنشتاین را نشان دهد و این فیلم قرار است داستان ازدواج برنشتاین با فلیسیا مونتالگر را روایت کند. آنها در نهایت صاحب سه فرزند شدند.

بخوانید  Super Mario RPG Frog Coins Farming Guide
تحریریه مجله بازی یک گیمر