شایعه: نتفلیکس به دنبال ساخت نسخه آمریکایی این بازی اکشن به کارگردانی دیوید فینچر است.

سریال Squid Game در 4 هفته اول پخش آن در سال 2021 بیش از 1.65 میلیارد ساعت توسط کاربران نتفلیکس تماشا شد و آن را به پربیننده ترین برنامه نتفلیکس در تاریخ این شبکه تبدیل کرد. نتفلیکس همچنین سریال Squid Game: The Challenge را بر اساس این سریال تولید کرد که در طول تولید خود دارای اسپین آف های زیادی بود. دیوید فینچر اخیراً دوباره با فیلم نتفلیکس The Killer همکاری کرده است مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتون جهت دار

دیوید فینچر در پشت صحنه با دوربین

طبق شایعه جدید، نتفلیکس می خواهد نسخه آمریکایی مجموعه بازی های ترکیبی را تولید کند و به دنبال دیوید فینچر برای پیوستن به این پروژه هستند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا فینچر، کارگردان Se7en، Fight Club، The Girl with the Dragon Tattoo و Gone Girl، که قبلا با نتفلیکس در House of Cards، Mindhunter، Love، Death and Robots و فیلم Mank همکاری کرده است یا خیر، یا خیر. او علاقه ای به حضور در اقتباس غربی بازی مرگ ندارد، اما نتفلیکس علاقه زیادی به حضور فینچر در این پروژه احتمالی دارد، اما اسنایدر می گوید هیچ چیز نهایی نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر بود.

فیلم قاتل در تاریخ 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402) در نتفلیکس اکران خواهد شد. فینچر و نتفلیکس نیز برای ساخت فیلم دیگری قرارداد دارند.

پس از موفقیت عظیم سریال Squid Game و تبدیل شدن به محبوب ترین سریال نتفلیکس، فصل دوم این سریال هم اکنون در دست ساخت است، اما اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است نسخه های دیگری از سری بازی های کامپوزیت در آینده ساخته شود. جف اسنایدر، کارشناس داخلی مشهور سینما می گوید شنیده است که نتفلیکس علاقه زیادی به ساخت نسخه آمریکایی بازی Squid Game دارد و در تلاش است تا دیوید فینچر را برای تهیه کنندگی و کارگردانی آن متقاعد کند.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم Bones And All
تحریریه مجله بازی یک گیمر