طرفداران امیدوارند دنباله ای برای Kingdom Come: Deliverance ساخته شود

یک پیشنهاد کاری طرفداران را بر آن داشت که دنباله آن را بسازند Kingdom Come: Hope of Reliverance.

بازی پادشاهی بیا: رهایی باز منتقدان و جنجال‌هایی که پیرامون دقت تاریخی آن وجود داشت، امتیاز متوسطی دریافت کرد تا ژوئن 2022 5 میلیون نسخه به فروش خواهد رسید. توجه داشته باشید که این بازی بخشی از کاتالوگ PlayStation Plus Extra و Premium است که در ماه می از این سرویس حذف خواهد شد.

مدتی است که شایعاتی مبنی بر ساخت دنباله ای برای بازی 2018 منتشر شده است. اما سازنده هنوز چیزی را تایید یا تکذیب نکرده است. یک گزارش مالی از گروه Embriser، مالک Warhorse از سال 2019، می‌گوید که یک دنباله بالقوه در دست ساخت است که طرفداران آن را Kingdom Come: Deliverance 2 فرض می‌کردند.

این استودیو تولید در توییت خود نوشت: “برای پروژه جدیدمان، ما به دنبال یک فیلمبردار با استعداد با مهارت های تدوین و کارگردانی عالی هستیم. با همکاری انیماتورها، طراحان، هنرمندان VFX و طراحان صدا، سینماهایی با کیفیت AAA پر از طنز ایجاد می کنیم. صحنه های اکشن، هیجان انگیز و خاص که در دیگر استودیوهای بازی سازی دیده نمی شود.

پس از توییت استودیو Warhorse، طرفداران به این بازی امیدوار هستند Kingdom Come: Deliverance 2 هستند. این استودیو اعلام کرد که در حال توسعه بازی جدید خود است و همچنین به دنبال استخدام یک طراح سینمایی است.