زمان انتشار Spider-Man 2 ممکن است باعث تاخیر Suicide Squad شده باشد

به گفته یکی از خبرنگاران موثق، تاریخ انتشار بازی Spider-Man می تواند باشد 2 روی بازی تاخیری Suicide Squad: Kill The Justice League تاثیر داشت.

یکی از کاربران در توییتر خطاب به جیسون شرایر نوشت: «فکر می‌کنم یک نسخه پلی‌استیشن در ماه سپتامبر یا دسامبر وجود دارد که ما از آن اطلاعی نداریم، که Suicide Squad را تا فوریه به تعویق می‌اندازد». شرایر در پاسخ به این کاربر نوشت: انتشار سپتامبر مرد عنکبوتی 2 ممکن است یکی از عوامل باشد. [این تأخیر] بودن”.

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League در ابتدا قرار بود در ماه می 2023 منتشر شود، اما اکنون تاریخ انتشار بازی به 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) موکول شده است. استودیوی Rocksteady سازنده بازی اعلام کرد که این تصمیم سخت اما ضروری برای بهبود بازی گرفته شده است.البته یکی دیگر از دلایل تاخیر ممکن است بازخورد منفی کاربران از بازی باشد. به خصوص پس از پخش آن در State of Play سونی. به جز برش او همچنین گفت که این تاخیر به منظور حذف دسترسی آنلاین از این بازی است.

این بازی چند روز پیش اعلام شد Suicide Squad: Kill The Justice League به تعویق افتاده است و برخی آن را به دلیل دسترسی مداوم بازی به اتصال به اینترنت حذف یا تجدید نظر می دانند. اما علاوه بر این جیسون شرایر به گزارش رسانه بلومبرگ، عرضه Spider-Man 2 در ماه سپتامبر می تواند دلیل دیگری برای تاخیر این بازی باشد تا این بازی با دیگر آثار رقابت نکند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس Xbox Series S و PC در دسترس خواهد بود.

بخوانید  انواع سرور اچ پی از کارشناس تجارت سرور پارسه