رده سنی Kingdom of the Planet of the Apes مشخص شد

Kingdom of the Planet of the Apes توسط انجمن تصویر متحرک آمریکا دارای رتبه PG-13 است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون؛ در تبلیغات اخیر برای فیلم جدید سیاره میمون ها، رسما تایید شد که این فیلم با برچسب سنی PG-13 (مناسب برای افراد بالای 13 سال) به دلیل “سکانس های بسیار خشن” و “اکشن” منتشر خواهد شد. “. سه فیلم قبلی این مجموعه همگی با رده سنی مشابه اکران شدند، اما به نظر می‌رسد فیلم چهارم لحن معتدل‌تری دارد زیرا در توصیف MPAA مواردی مانند «کلمات خاص»، «سکانس‌های ترسناک» و «تصاویر دلخراش» وجود دارد. در فیلم ها، و عکس های قبلی وجود دارد که ذکر نشده است.

وقایع فیلم Kingdom of the Planet of the Apes قرار است نزدیک به 300 سال پس از وقایع فیلم War for the Planet of the Apes اتفاق بیفتد و گفته می شود که این فیلم سرآغاز حماسه ای جدید در دنیای میمون ها سیاره میمون ها. در پادشاهی سیاره میمون ها، گفته می شود که میمون گروه های دیگر را مجبور به ایجاد فناوری انسانی می کند. همانطور که میمون دیگر دستگیری قبیله خود را تماشا می کند، او سفری را برای یافتن آزادی آغاز می کند. زن جوان کلید جست و جوی اولی است، هرچند او برای خودش برنامه دارد.

کانسپت آرت برای فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

او مسئولیت کارگردانی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes را بر عهده دارد وس پلاو کارگردان سه گانه Maze Runner خواهد بود و علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه جدید فیلم Planet of the Apes را نیز خواهد نوشت. جاش فریدمن با سابقه نگارش فیلمنامه جنگ دنیاها، ریک یافا با سابقه نگارش فیلمنامه Rise of the Planet of the Apes و آماندا نقره ای او فیلمنامه دنیای ژوراسیک را نوشته است.

بخوانید  چگونه Ant-Man & the Wasp: Quantumania چهار شگفت انگیز MCU را تنظیم می کند

بازی Kingdom of the Planet of the Apes قرار است در 10 می اکران شود. اوون تیگ، فریا آلن، پیتر میکن، اکا درویل، کوین دورانند، نیل سندیلندز، تراویس جفری، سارا ویزمن، لیدیا بکهام، راس ساموئل، دچن لاچمن، والد آبزگی و ویلیام اچ میسی.از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر