تست فنی Hades 2 به زودی در راه است، در اینجا نحوه ثبت نام آمده است

بازی Supergiant اعلام کرده است که تست فنی Hades II به زودی و قبل از عرضه Early Access آغاز خواهد شد.

Supergiant Games توضیح داد که تست فنی فقط شامل اولین قسمت اصلی بازی و همچنین شخصیت ها و محتوای دیگر از ابتدای بازی خواهد بود که محتوای بسیار کمتری نسبت به نسخه Early Access وجود دارد تا استودیو بتواند آن را برطرف کند همه چیز مشکل فنی از قبل علاوه بر این، تست فنی ممکن است فقط برای گروه کوچکی از بازیکنان در مقایسه با کسانی که ثبت نام می کنند در دسترس باشد.

برای ثبت نام، کافی است به صفحه Hades II Steam بروید و روی «درخواست دسترسی» در بخشی به نام «Hades II Playtest» کلیک کنید. پس از آن، باید تأییدیه ای دریافت کنید که در صورت انتخاب شدن برای آزمون فنی، ایمیلی از توسعه دهنده دریافت خواهید کرد.

Supergiant همچنین توضیح داد که اگر فوراً شرکت نکنید، همیشه این احتمال وجود دارد که در تاریخ بعدی دعوت شوید. توسعه دهنده امیدوار است که با گروه کوچکی از افراد شروع کند و سپس به مرور زمان آن را گسترش دهد. Supergiant تخمین می زند که این آزمایش بین یک هفته تا یک ماه طول بکشد. علاوه بر این، توسعه‌دهنده نمی‌داند بازی چه زمانی در دسترسی زودهنگام راه‌اندازی می‌شود.

در اینجا حداقل سیستم مورد نیاز برای آزمایش آمده است:

  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیتی
  • پردازنده: دو هسته ای 2.4 گیگاهرتز
  • حافظه: 4 گیگابایت رم
  • گرافیک: 2 گیگابایت VRAM / پشتیبانی از DirectX 12+

لطفا توجه داشته باشید که داده های ذخیره شده به دلیل تفاوت های ساختاری بین دسترسی زودهنگام و تست فنی به Early Access منتقل نمی شوند.

بخوانید  جشن اکشن و انفجار در تریلر جدید فیلم Extraction 2 نتفلیکس

Hades II اولین بار در The Game Awards 2022 معرفی شد و قرار است به زودی در Early Access برای رایانه شخصی منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر