چگونه Ant-Man & the Wasp: Quantumania چهار شگفت انگیز MCU را تنظیم می کند

از زمانی که دیزنی و استودیو قرن بیستم چندین سال پیش با هم ادغام شدند، طرفداران دنیای سینمایی مارول به دنبال ادغام ویژگی های مارول فاکس – مردان ایکس، جهش یافته ها به طور کلی و چهار شگفت انگیز – در MCU بودند. .

Ant-Man & the Wasp: Quantumania ما را یک گام جلوتر در این مسیر برد، اگرچه ممکن است اهمیت لحظه را درک نکنید، مگر اینکه یک آدم کمیک واقعی باشید. بیتی که به آن اشاره می‌کنم، در صحنه‌ی اواسط اعتبار است، جایی که ما برای اولین بار با شورای کانگ‌ها ملاقات می‌کنیم تا درباره اتفاقی که برای کانگ در قلمرو کوانتومی در طول فیلم رخ داده است، بحث کنیم. یکی از آنها لباس فوق العاده فرعون مصر باستان را پوشیده است – او کسی است که احتمالاً Fantastic Four را به MCU جذب می کند، زیرا او شرور Fantastic Four Rama-Tut است.

چگونه این کانگ مصری باستان به چهار شگفت انگیز سیگنال می دهد که می تواند نزدیک باشد

با توجه به اینکه هنوز دو سال با یک فیلم واقعی Fantastic Four فاصله داریم، این گروه به طور بالقوه می تواند در هر پروژه آینده MCU وارد معرکه شود. در کمیک‌ها، رید به معنای واقعی کلمه سفر فضایی سریع‌تر از نور را اختراع کرد، بنابراین حتی Guardians of the Galaxy Vol. 3 زمانی که در ماه می در سینماها عرضه می‌شود، پتانسیل حداقل یک حضور را ارائه می‌دهد.

همانطور که داستان راما-تات/کانگ رشد کرد، ارتباط او با چهار شگفت انگیز قوی تر شد – ما فهمیدیم که نام اصلی او ناتانیل ریچاردز است و بله، او شرق رید ریچاردز، از نوادگان خود آقای شگفت انگیز. و با مرگ تونی استارک، رید باهوش‌ترین قهرمان مارول است که ما در MCU داریم. نمی توان کانگ را بدون Fantastic Four متوقف کرد.

بخوانید  نقد سریال بری (Barry) | فصل چهارم

و فصل 2 لوکی، که در گذشته نوید سرگرمی با کانگ را می‌دهد، احتمالاً حداقل چند تیز دیگر از Fantastic Four ارائه می‌کند، زیرا فریبکار و آقای موبیوس همچنان به جهش در چند جهان ادامه می‌دهند. به سختی می توان حدس زد که آیا آنها یک فیلم کوتاه چهار شگفت انگیز در یک مجموعه دیزنی + می سازند یا خیر.

هنوز این اتفاق نیفتاده است، اما فیلمی برای سال 2025 برنامه ریزی شده است، و در چند جا شوخی هایی وجود دارد که نشان می دهد ممکن است برای دیدن نقش های اصلی آن ها در MCU منتظر آن فیلم نباشیم. برجسته ترین حضور پاتریک استوارت در نقش پروفسور ایکس و جان کرازینسکی در نقش آقای شگفت انگیز در فیلم Doctor Strange و Multiverse of Madness. در حالی که این نسخه‌های دنیای متناوب شخصیت‌ها در طول این فیلم از بین رفتند، فقط زمان زیادی است که یک فیلم Fantastic Four دریافت کنیم و جهش‌یافته‌ها در همه جا ظاهر شوند.

راما توت اولین نسخه کانگ فاتح بود که در کمیک ها در شماره 1963 Fantastic Four معرفی شد. در این شماره، قهرمانان ما در زمان به مصر باستان سفر می‌کنند و به بردگی راما-توت می‌افتند، راما توت، که می‌دانند در واقع از آینده‌ای دورتر از آن‌ها است – سال 3000 عصر ما – و زمان را به عقب در زمان سفر کرده‌اند. انجام دادند. منشأ واقعی او برای یک دقیقه مبهم ماند – راما توت هویت واقعی خود را به عنوان کانگ فاتح فاش نکرد تا اینکه در ژوئیه 1964 در شماره ای از انتقام جویان ظاهر شد.

بخوانید  تلسکوپ فضایی اقلیدس نخستین تصاویر چشم‌نواز خود از کیهان را منتشر کرد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

هشدار! این مقاله حاوی اسپویلرهای اصلی Ant-Man & the Wasp: Quantumania و دیگر آثار اخیر در دنیای سینمایی مارول است.