چند ترفند که شما را به بهترین بازیکن کلش اف کلنز تبدیل می کند

سایت «بی جم شاپ» در این مقاله مهم ترین راهکارها برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن بازی کلش اف کلنز را ارائه کرد.

برخی معتقدند هر چه زودتر روستا را ارتقا دهند بهتر است. در حالی که این بدترین ایده ای است که می توانید برای توسعه بازی استفاده کنید. برای ارتقای دهکده باید قدم به قدم پیش بروید تا به نتیجه دلخواه برسید. برای ساخت و توسعه دهکده ابتدا باید یک طرح دفاعی قوی و شکست ناپذیر برای روستا طراحی کنید تا در برابر حملات دشمن آسیب پذیر نباشد.

آموزش گام به گام ساخت و توسعه دهکده در کلش اف کلنز

برای برنامه‌ریزی نقشه، می‌توانید از نقشه‌های دفاعی موجود به‌صورت آنلاین استفاده کنید. سعی کنید نقشه ای با طراحی دفاعی انتخاب کنید. مرحله بعدی تقویت دیوارها و حفاظ ها است. در این صورت باید با دیوارهای متوالی از ساختمان های اطراف محافظت کنید تا از حملات دشمن در امان باشند. توجه داشته باشید که زمانی که بازی را تازه شروع می کنید در اطراف تاون هال ها دیورا کافی وجود ندارد و سطح شما پایین است. به همین دلیل اولین کار این است که با دیوار کشی سالن ها را مقاوم کنید.

نوع چیدمان منابع در روستا مقاومت آن را افزایش می دهد. به عنوان مثال، سعی کنید ساختمان دفاعی را بعد از هال و دیوار منابع قرار دهید و سپس دوباره آن را دیوار کنید. این نقشه لایه به تقویت نیروهای دفاعی روستا کمک می کند. یکی از ترفندهایی که در برنامه ریزی روستا باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید خانه کارگر را به عنوان یک سد دفاعی در گوشه و کنار روستا نصب کنید تا در هنگام ورود دشمن به جای حمله به سالن، وقت خود را صرف خرید و فروش کند. با خانه ها و روستا شکست نمی خورد.

بخوانید  یک هفته وحشتناک دیگر در بازی های ویدیویی، چه اتفاقی می افتد؟ | در محل

بهترین راه برای جمع آوری منابع و جواهرات در کلش اف کلنز

برای اینکه دهکده خود را در کلش اف کلنز زنده نگه دارید، باید بدانید که چگونه از منابع خود محافظت کنید و چگونه آنها را جمع آوری کنید. باید گفت که جمع آوری منابع در واقع یک استراتژی است. بنابراین باید دیوارهای دفاعی دهکده را به اندازه کافی ایمن نگه دارید و در عین حال به روستاهایی که منابع زیادی مانند طلا، اکسیر و اکسیر تاریک دارند حمله کنید. البته فراموش نکنید که منابع خود را نیز درج کنید خرید جواهرات کلش اف کلنز از یک سایت معتبر فروشگاه BGM برای ایمن نگه داشتن دهکده ارتقا دهید.

برای جمع آوری بهتر منابع، می توانید به یک قبیله یا قبیله ملحق شوید تا با شرکت در جنگ ها به صورت گروهی، منابع بیشتری به دست آورید. عضویت در یک گروه یا قبیله منجر به جمع آوری منابع کارآمدتر در بازی می شود و در واقع یک معامله برد-برد است. نکته دیگری که باید در مورد منابع بدانید این است که می توانید هر چیزی را که به دست می آورید، از جمله جواهرات، طلا، اکسیرها و موارد مشابه را با خود به سطح بالاتری ببرید. برای بدست آوردن منابع بیشتر می توانید به تالار شهر دشمن حمله کرده و غارت جمع آوری کنید. توجه داشته باشید که اگر به تاون هال دو سطح پایین تر از خود حمله کنید، 10 درصد جریمه خواهید شد و اگر به تاون هال دو سطح بالاتر از خود حمله کنید، 50 درصد جریمه خواهید شد. بنابراین، اگر توانایی حمله دارید، به یک شهر سطح بالاتر حمله کنید تا غارت بیشتری به دست آورید. بنابراین قبل از هر اقدامی سطح دشمن را در نظر بگیرید تا در هنگام حمله بتوانید برآورد درستی از موقعیت داشته باشید.

بخوانید  The Best Fortnite Landing Spots In Chapter 5 Season 2

ترفند دیگری که می توانید از آن استفاده کنید حمله به شهرهای غیرفعال است. در این صورت با کمترین تلاش بیشترین بهره را خواهید برد. یک شهر خاکستری نشان می دهد که خانه حداقل یک فصل خالی بوده است. .

معرفی و تحلیل تاکتیک های حمله و دفاع در کلش اف کلنز

از حمله صحیح و تاکتیکی نترسید. اگرچه ممکن است برخی از منابع خود را در طول حمله از دست بدهید، اما پاداش های خوبی نیز دریافت می کنید که به شما فرصت خوبی برای افزایش انرژی می دهد. برای اتخاذ تاکتیک های خوب برای حمله موفق، ابتدا تعداد دشمنان را تخمین بزنید تا بتوانید بهترین ترکیب را برای شکست دادن آنها انتخاب کنید.

مراقب باشید که منابع خود را لایه لایه کنید و آنها را در نزدیکی ابزارهای دفاعی قرار ندهید. نیروهای خود را در جای مناسب قرار دهید. هنگام حمله، حمله به گنجینه های دشمن و به دست آوردن طلا، اکسیر و اکسیر تاریک را در نظر بگیرید. برای محافظت از شهر خود، نیروهای بیشتری را در بازی آموزش دهید تا در صورت لزوم بتوانند سریعاً نیروهای از دست رفته را جایگزین کنند.

ترفندهایی برای مقابله با دشمنان قدرتمند در کلش اف کلنز

کلش آف کلنز یک بازی مبارزه با دشمن و محافظت از شهر است. برای اینکه بتوانید به خوبی در مقابل دشمن بایستید، ابتدا باید بتوانید دیوارها، سالن ها، پدافند هوایی و سایر ابزارهای خود را به خوبی تجهیز کنید. اما از آنجایی که برنده شدن از طریق روش های جاده ای زمان زیادی می برد و ممکن است نتیجه دلخواه را به شما ندهد، بهتر است از ترفندهای مختلفی در مقابله با دشمنان استفاده کنید.

بخوانید  یک ماه Xbox Game Pass Ultimate با قیمت 8 دلار دریافت کنید

برای داشتن یک دفاع قوی می توانید از کمپ ارتش استفاده کنید تا دشمن نتواند بر شما غلبه کند. شما می توانید با کمک توپ و برج به دشمنان حمله کنید و با کمک دیوارها منابع را بپوشانید تا دشمن نتواند به آنها برسد. توجه داشته باشید که توپ ها را بیرون از دیوارها قرار ندهید تا بتوانید از حمله احتمالی دشمن به بهترین نحو دفاع کنید.

اگر سطح خوبی از بازی داشته باشید و شهر خود را ارتقا دهید، دسترسی بیشتری به دفاعی مانند برج دفاع هوایی، تسلا مخفی و ساختمان دفاعی X-bow خواهید داشت. برج دفاع هوایی خود را مستقیماً در مقابل پایگاه قرار دهید تا بهتر با حملات هوایی علیه دشمنان قوی تر مقابله کنید. اما مراقب باشید که نیروی هوایی خود را با دیوارها یا سایر ساختمان های مقاومت پشتیبانی کنید. ساختمان مخفی تسلا که در سطح 7 فعال می شود، سرعت حمله بالایی دارد که دشمن قادر به دیدن آن نیست و در برابر کمانداران و بربرها موثر است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر