یک هفته وحشتناک دیگر در بازی های ویدیویی، چه اتفاقی می افتد؟ | در محل

این هفته، پلی استیشن و EA از کاهش شدید نیروی کار خبر دادند. پلی استیشن 900 نفر را اخراج کرد و استودیو لندن خود را تعطیل کرد. EA اعلام کرد که نیروی کار خود را نزدیک به 700 نفر کاهش داده و فاش کرد که بازی FPS آینده Respawn Star Wars لغو شده است. استودیو Ridgeline Games که در حال کار بر روی عنوان جدید Battlefield بود نیز تعطیل شده است. و این آخرین مورد در 6 ماه وحشتناک برای صنعت است که هزاران توسعه دهنده را از دست داده است.

و با این حال، چیزهایی وجود دارد که ارزش جشن گرفتن را دارند. لوسی و تام در مورد روند جالب دیگری که در حال ظهور است بحث می کنند، که در آن توسعه دهندگانی مانند Remedy، Toys for Bob، و Saber Interactive کنترل سرنوشت و دارایی خود را پس می گیرند.

Spot On یک برنامه خبری هفتگی GameSpot است که در آن Tamoor Hussain سردبیر و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت وجود دارد. برخلاف اکثر برنامه‌های خبری، Spot On به جای جمع‌بندی مجدد همه اخبار، به یک موضوع واحد می‌پردازد. Spot On هر جمعه پخش می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  رنفیلد برای راه‌اندازی یک دنیای سینمایی اینجا نیست و رابرت کرکمن نویسنده نمی‌تواند از این موضوع خوشحال باشد.