برخی از بازیکنان Helldivers 2 از Elgato Stream Deck برای فراخوانی استراتژی استفاده می کنند

برخی از بازیکنان رایانه‌های شخصی Helldivers 2 شروع به استفاده از Elgato Stream Deck برای فراخوانی طرح‌ها و همزمان گسترش دموکراسی در فضا به نام Super Earth کرده‌اند.

این یک استراتژی است که برخی از بازیکنان رایانه شخصی قبلاً آن را پیاده‌سازی کرده‌اند، اما زمانی شروع به رشد کرد الگاتو ایکس / توییتر رسمی این حساب کاربری ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد در عمل چگونه به نظر می‌رسد.

در همان توییت، الگاتو به صفحه‌ای پیوند می‌دهد که در آن جزئیات نحوه پیکربندی بازیکنان توسط خود بازیکنان نشان داده می‌شود. در حالی که داشتن توانایی فراخوانی هر استراتژی با فشار دادن یک دکمه مفید است، اما لذت فراخوانی یک بازیکن را در زمانی که یک بازیکن توسط گروهی از اشکالات/ربات‌های قاتل ازدحام می‌کند، از بین می‌برد. اجرای این تنش دیوانه کننده مرتبط با مکانیک کلیدی بازی را تضعیف می کند.

نباید با عرشه بخار Valve اشتباه شود، هدف اصلی Elgato Stream Deck این است که به پخش کننده ها کمک کند تا چیزهای مختلف را ردیابی کنند، مانند صفحه صدا و میانبرها. اما علاوه بر آن، می توان از آن برای کمک به بازیکنان در میانبرها در طول بازی نیز استفاده کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Helldivers 2، داستان ما را بررسی کنید که نشان می‌دهد چگونه یک بازی جعلی Helldivers 2 به طور خلاصه در Steam ظاهر شد اما از آن زمان حذف شده است و داستان ما به جزئیات نحوه اجرای ربات‌ها توسط بازیکنان می‌پردازد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی Baldur's Gate 3 هم اکنون برای ایکس باکس در دسترس است