کالاف دیوتی موبایل گیم پلی Call of Duty Mobile Gameplay فیلو | 1gamer

همچنین، در بخش Multiplayer سرور‌هایی پر از بازیکن وجود دارد تا بازیکنان بتوانند بدون مشکل و به سرعت وارد بازی شود. همچنین در صورت کم بودن تعداد بازیکنان، روبات‌هایی با سطح مشابه بازیکنان وارد بازی می‌شود. استفاده از این روبات‌ها زمان انتظار برای تکمیل تیم‌ها را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر، هوش مصنوعی روبات‌ها کیفیت مناسبی دارد و در برخی موارد روبات‌ها برای بازیکنان دردسر درست می‌کنند.

  • برای آزمایش کالاف دیوتی روی این گوشی تنظیمات گرافیکی را در بالاترین حدی که در دسترس بود اعمال کردیم و نتیجتاً توانستیم با میانگین fps 60 بازی کنیم که بدون شک دراین کلاس بی‌نظیرست.
  • اگر به تنظیمات کنترل بروید و حالت Custom را انتخاب کنید؛ پس از انتخاب چرخ دنده کنار آن، می توانید سلاح های خود را نیز تنظیم کنید.
  • شما می‌توانید برای هر یک از اسلحه‌های خود اسکین‌های متفاوتی انتخاب کنید و ظاهر آن را برای خودتان شخصی‌سازی کنید.
  • میتوانید با خرید سی پی Call Of Duty mobile , خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل در سایت PersianGem.shop از تمام سلاح ها، تجهیزات و اسکین های پیشرفته تر و زیباتر در بازی استفاده کنید.
  • زیرا اگر دوباره به هر دلیلی اکانت کالاف خود را از دست دهید نحوه بازگرداندن اکانت کالاف بسیار مشکل می‌‎باشد .

‏خوب است بدانید اولین قسمت از ممجله خبری یک گیمروعه بازی‌های Call of Duty در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۰۳ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی به سبک اول شخص و در حالت‌های یک‌نفره و چندنفره طراحی شد و داستان آن مرتبط با جنگ جهانی دوم بود. از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۲۰، ۱۵ نسخه دیگر از این بازی برای انواع مختلف پلتفرم‌ها ساخته شد و حالا نوبت به این رسیده که گیمرها این بازی را روی موبایل‌هایشان تجربه کنند. اگر از علاقه مندان به این بازی هستید و همیشه می‌خواهید آخرین نسخه را داشته باشید، مایکت در کنار شما خواهد بود. فصل 9 کالاف دیوتی عرضه شد و می‌توانید بازی را از درون اپلیکیشن آپدیت کنید.

بخوانید  مقالات و اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل جمینجا | 1gamer

نصب دیتا بازی ندای وظیفه: موبایل

بعضی اسکین ها را می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و پرداخت سی پی مورد نیاز، بخرید. بازی کالاف دیوتی موبایل( انگلیسی call of duty mobile) یکی از جذاب ترین و از قضا پرطرفدارترین گیم های حوزه موبایل است. البته این اسمش را هم به صورت کال آف دیوتی موبایل هم می نویسند که شما هرکدام را دوست داشتید به کار ببرید. با استفاده از CP می­توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از فروشگاه بازی تهیه کنید. توصیه می شود جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به وب سایت های معتبر این حوزه مراجعه کنید.

مودهای آنلاین بازی کالاف دیوتی موبایل

زیرا از طریق شنیدن صدای پا یا شلیک گلوله، می‌توانید از حضور دشمن در نزدیکیتان مطلع شوید. پول بازی کالاف دیوتی موبایل در دو حالت مولتی پلیر و بتل رویال قابل اجرا است. در حالت چند نفره می‌توانید به صورت آنلاین با افراد زیادی به اجرای بازی بپردازید. این روزها بسیاری از بازی‌های ویدیویی ارزهای درون‌برنامه‌ای خاص خود را دارند.

خرید 5000 CP ( پلی پوینتی و فوری)

یک اسکین کاراکتر هم داریم که به نام Reaper Ashura به بازی خواهد آمد و از محبوب ترین آیتم های بازی کالاف دیوتی موبایل است. همانطور که نام این مدل پیداست از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می‌کند که دراین رنج قیمتی یک ویژگی فوق‌العاده (مخصوصاً برای هواداران بازی آنلاین) محسوب می‌شود. این مدل با تراشه‌ی پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ عرضه شده و نمایشگری LCD دارد که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. برای آزمایش کالاف دیوتی روی این گوشی تنظیمات گرافیکی را در بالاترین حدی که در دسترس بود اعمال کردیم و نتیجتاً توانستیم با میانگین fps 60 بازی کنیم که بدون شک دراین کلاس بی‌نظیرست.

بخوانید  آموزش کالاف دیوتی وارزون اموزش و راهنمای جامع بازی وارزون پی اس ارنا | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر