مقالات و اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل جمینجا | 1gamer

بازی هزینه کنید، به کمک روش‌های زیر می‌توانید سی پی رایگان به دست آورید. بتل رویال isolated و blackout به صورت ۱۰۰ نفره است و Alcatraz به صورت ۴۰ نفره می­باشد و شما می­ توانید با یک تیم ۴ نفره بازی را شروع کنید. سلام هیچ اکانت کالاف دیوتی غیر قانونی در سایت کالاف استور فروخته نمیشود. ‏خوب است بدانید اولین قسمت از مجموعه بازی‌های Call of Duty در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۰۳ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی به سبک اول شخص و در حالت‌های یک‌نفره و چندنفره طراحی شد و داستان آن مرتبط با جنگ جهانی دوم بود. از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۲۰، ۱۵ نسخه دیگر از این بازی برای انواع مختلف پلتفرم‌ها ساخته شد و حالا نوبت به این رسیده که گیمرها این بازی را روی موبایل‌هایشان تجربه کنند.

  • شما با تهیه پک گرند فورس می‌توانید از ایونت‌های جذاب بازی لذت ببرید و از تخفیفاتی ویژه نیز بهره‌مند شوید.
  • این بازی جذاب در فروشگاه گوگل پلی میانگین 4.3 از 5 نمره ممکن و میانگین 4.7 از 5 نمره ممکن را در App Store دریافت کرده است.
  • شما با استفاده از روش­های مختلفی می­توانید سی پی را در بازی کالاف دیوتی به صورت رایگان دریافت کنید.
  • به دلیل محدودیت‌های دسترسی به گوگل‌پلی، دانلود بازی کال آف دیوتی با دیتا از طریق مایکت برای کاربران موبایل‌های اندرویدی آسان‌تر است؛ همچنین ترافیک شما در دانلود هر برنامه یا بازی از مایکت به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.

در کنار این‌ها باید مود مجله خبری یک گیمر رویال و زامبی را هم اضافه کنیم که دومی در واقع امضای سری Black Ops بازی‌های کال اف دیوتی است. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت سی پی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می­باشد. معتبرترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، بی شک سایت موجو شاپ بوده که تا به این لحظه بسیار موفق و درخشان عمل کرده است. ویژگی هایی همچون تحویل فوری و قیمت ارزان باعث شده تا موجو شاپ به برترین سایت معتبر خرید سی پی کالاف دیوتی ، از نظر مشتریان تبدیل شود. سایت موجو شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و با داشتن تمامی مجوز های لازم محیطی امن برای خرید های شما می باشد.

بخوانید  بهترین تنظیمات پابجی موبایل 2022 + ویدیو | 1gamer

خرید بتل پس ریجن هند کالاف دیوتی موبایل

باید در بازی امتیاز بالایی بدست بیاورید تا بتوانید اسکور استریک‌ها را فعال کنید. مثلا با فعال کردن هلی‌کوپتر، می‌توانید سوار بر یک هلی‌کوپتر جنگی در آسمان پرواز کنید، دشمنان را هدف بگیرید و با قدرتی مرگبار به آن‌ها شلیک کنید. سازندگان بازی شگفت‌انگیزی مانند COD موبایل، فکر همه جا را کرده و بازیکنان را دست‌پر به میدان جنگ می‌فرستند. در این بازی امکانات دفاعی و هجوم متنوعی می‌بینید؛ از انواع اسلحه و نارنجک گرفته تا سپر و ضدحمله. در انتها مبلغ فاکتور سفارش را از طریق درگاه بانکی آنلاین پرداخت می‌نمایید.

خرید سی پی کالاف موبایل –  COD Mobile CP

اما کال آف دیوتی موبایل توانست به‌خوبی بر پایجی غلبه کرده و با تنوع بیشتر در امکانات شخصی سازی، طرفداران بیشتری پیدا کند. سبک کال آف دیوتی موبایل شباهت‌های بسیاری به پایجی دارد و از این رو بسیاری این بازی را یک نسخه کپی اما نه برابر اصل آن می‌دانند. در حال حاضر بازی کالاف دیوتی به دلیل ارائه دادن امکانات بیشتر و مودهای مختلف، توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کند. اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که در حال حاضر پایجی یک نسخه جدیدی با نام New State را روانه بازار کرده که می‌‌تواند به عنوان رقیب برای کال آف دیوتی موبایل به شمار برود.

وبسایتآسان جمامکان خرید CP کالاف دیوتی را برای شما فراهم کرده است تا شما در میان مدعیان رقابت در کالاف دیوتی بمانید. با اینکه کال آف دیوتی توسط اکتیویژن معرفی شد، شرکت هایی همانند اینفینیتی وار و تری اچ به توسعه بازی های کالاف دیوتی کمک کرده اند. همچنین کمپانی تنسنت گیمز در توسعه بازی کالاف دیوتی موبایل نقش بسزایی ایفا کرده است. از محبوب ترین آیتم های دیجیتالی کاربردی در بین طرفداران بازی های ویدئویی کمپانی اکتیویژن ، می توان به سی پی کالاف دیوتی موبایل اشاره کرد. این آیتم، نوعی پول درون برنامه ای است که دسترسی به امکانات و قابلیت های متنوع این بازی را برای کاربران ممکن می سازد. شما در ابتدا از فروشگاه بالای همین صفحه بسته سی پی یا آفر مورد نیاز خود را انتخاب می‌کنید.

بخوانید  Call of Duty®: Warzone Mobile برنامه‌ها در Google Play | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر