بهترین تنظیمات پابجی موبایل 2022 + ویدیو | 1gamer

تاکنون با PC، مود دنجرزون کانتر را تجربه کرده‌اید؟ چیزی از فورتنایت می‌دانید؟ بین بازی‌های فعلی، گزینه‌های زیادی بوده‌اند که شخصیت‌هایی را برای بقا تصویر کرده‌اند؛ اما هیچ‌کدام شرایط و سبک خاص پابجی برای موبایل را نداشتند. در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید … نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود …. اگر برای نصب پابجی یا بروزرسانی به نسخه جدید دچار مشکل شده اید و از انجام صحیح مراحل آپدیت اطمینان دارید، به شما توصیه میکنم که یکبار بازی را حذف و مجددا نصب کنید.

داستان بازی

برای به روز رسانی و آپدیت بازی نیاز دارید تا فایل و دیتای جدید را دانلود کنید و قبلی‌ها را حذف کنید. بلیت طلایی پابجی موبایل که شامل ماموریت هایست که به انجام آن ها جوایز خاص هر فصل را بدست می آورید و رویال پس شامل ۳ بخش الایت معمولی ٫ الایت پس و الایت پس پلاس میباشد که تفاوت آن ها در میزان جوایز است . تعدادی بازیکن در یک زمین وارد می شوند و بعد از این که تجهیزات و اسلحه های خود را به دست آوردند در پی حذف دشمن بر می آیند.

  • از این ارز می‌توان برای خرید آیتم‌های مختلفی استفاده کرد که در نسخه‌ی کره‌ای تنوع بیشتری دارند و موارد جدید و منحصر به فرد زیادی در بین آن‌ها به چشم می‌خورند.
  • زمانی که گیمری برای خرید یوسی پابجی موبایل از سایت‌های معتبری مانند واریا شاپ اقدام می‌کند، می‌تواند به طور رندوم از گردونه شانس هم استفاده کرده و تجهیزات جنگی به دست بیاورد.
  • برای مثال در رویداد نخستین لاگین شما، بازیکنان دو عدد Donkatsu Medal دریافت می‌کنند.
بخوانید  دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن 1 Call of Duty®: Mobile کافه بازار | 1gamer

در ادامه باید از مجله خبری یک گیمر MORE و با استفاده از اکانت جیمیل ادامه دهید. پس از نصب بازی را اجرا کرده تا عبارت Downloding resources ظاهر شود. شاید بهتر باشد قبل از آن که به دلایل و رفع ارور پابجی موبایل بپردازیم بدانیم پابچی را چگونه دریافت و نصب کنیم. پابجی در سال 2017 و در ابتدا برای سیستم‌های شخصی و ایکس باکس طراحی و تولید شد. منتشر شدن پابجی برای ایکس باکس به دلیل استفاده از سیستم دایرکت ایکس در ویندوز و ایکس باکس است.

خرید ۳۲ یوسی پابجی

میلیون‌ها بازیکن از سرتاسر جهان تا به امروز بازی پابجی را روی تلفن‌های همراه خود دانلود کرده‌اند و بخش قابل توجهی از آن‌ها نیز به طور متمادی در طول شبانه روز در مسابقات درون این بازی شرکت می‌کنند. پابجی موبایل – pubg mobile یکی از بهترین، خارق العاده ترین و معروف ترین بازی های سبک بقا اکشن است. این بازی توسط کمپانی چینی Tencent game برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس طراحی و توسعه داده شده است.

http://badorclothesworkshop.ir

از جمله راه‌هایی که می‌توان مصرف باتری را هنگام اجرای بازی Pubg کمتر کرد این است که تنظیمات گرافیکی آن را کاهش دهید. در صورت نیاز میتوانید از سه برنامه GFX Tool و HD Graphics Tool و Graphic Optimizer for PUBG برای اعمال تغییر در گرافیک بازی پابجی استفاده نمایید. برای یک تجربه گیم پلی بی نظیر از نرم ترین گان پلی لذت ببرید. به طورکل، اگر قصد دارید در کنار لذت بردن از بازی، به هیچ وجه شلیک‌های خود را از دست ندهید، این آموزش را انجام دهید که کمک می‌کند صرفاً نخواهید تنظیمات گیمرهای دیگر را کپی کنید.

بخوانید  وارزون موبایل رضا جم معتبرترین سایت بازی در ایران | 1gamer
تحریریه مجله بازی یک گیمر