معرفی Assassin’s Creed Nexus VR برای هدست های واقعیت مجازی Meta Quest


یوبی سافت نسخه جدیدی از سری بازی های Assassin’s Creed را معرفی کرده است که صرفاً برای هدست واقعیت مجازی Meta Quest ساخته خواهد شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که یوبی سافت نسخه واقعیت مجازی بازی Assassin’s Creed را معرفی کرده است. شرکت یوبی سافت جزئیات زیادی از این بازی در اختیار علاقه مندان قرار نداده است و فقط می دانیم که Assassin’s Creed Nexus VR اواخر امسال برای هدست های متا کوئست 2، متا کوئست پرو و ​​متا کوئست 3 عرضه خواهد شد.اطلاعات بیشتر در مورد بازی ارائه خواهد شد. در رویداد بعدی Ubisoft Forward.

Ubisoft میزبان رویداد Ubisoft Forward در 12 ژوئن خواهد بود. طبق توضیحات فروشگاه Quest، Assassin’s Creed Nexus VR یک اثر کاملا جدید در این سری است که منحصراً برای هدست های واقعیت مجازی طراحی شده است. بنابراین، اقتباسی از نسخه های قبلی Assassin’s Creed نیست. این بازی دارای وب سایتی است که جز انتشار Assassin’s Creed Nexus VR در سال 2023 جزییات دیگری در اختیار طرفداران قرار نمی دهد.

بازی Assassin’s Creed Nexus VR مدت کوتاهی پس از رونمایی متا از هدست واقعیت مجازی Quest 3 معرفی شد.تراشه اسنپدراگون و سازگاری کامل با بازی های منتشر شده برای Quest 2 خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Fallout 4 از Steam Deck پشتیبانی می کند