بازی Baldur’s Gate 3 هم اکنون برای ایکس باکس در دسترس است



بازی Baldur’s Gate 3 به تازگی بر روی Xbox Series X|S بدون هیچ صحبتی از استودیو Larian منتشر شد. این بازی در طول The Game Awards به آرامی در فروشگاه Xbox منتشر شد، جایی که RPG برنده جوایز متعددی از جمله بازی سال شد (اگرچه GameSpot ابتدا بازی سال را به Baldur’s Gate 3 اعطا کرد!).

Baldur’s Gate 3 دنباله‌ای برای مجموعه‌های RPG کلاسیک با الهام از Dungeons & Dragons است. این اولین بار با دسترسی اولیه بر روی رایانه شخصی راه اندازی شد و سپس به طور کامل روی آن پلتفرم و PS5 در اوایل سال جاری راه اندازی شد. این بازی کامل به دلیل گستردگی قابلیت های نقش آفرینی و داستان سرایی و همچنین نحوه تبدیل سیستم رزمی D&D 5e به فرم بازی های ویدیویی مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت.

Lecture en cours: Pourquoi Baldur’s Gate 3 est le jeu de l’année 2023 selon GameSpot

Dans la critique de Baldur’s Gate 3 de GameSpot, Jake Dekker a donné au jeu une note de 10/10, écrivant : « La liberté qui [Baldur’s Gate 3] ارائه‌ها بی‌سابقه هستند و کمی طول می‌کشد تا به معنای واقعی بازی متوجه شوید. گاهی اوقات تعداد زیاد انتخاب‌ها و عواقب آن می‌تواند بسیار زیاد باشد. اما بلافاصله پس از آن، مشخص می‌شود که Baldur’s Gate 3 به بازیکنان این امکان را می‌دهد که مانند هیچ بازی دیگری، نویسنده سرنوشت خود باشند.”

علیرغم فروش انبوه آن (بالدورز گیت 3 تنها چند روز پس از عرضه بیش از 800000 بازیکن رایانه شخصی داشت)، برخی انتظار چنین موفقیتی را نداشتند. مایکروسافت احساس می‌کرد که می‌توانست Baldur’s Gate 3 را با قیمت نسبتاً پایینی روی Xbox Game Pass دریافت کند، اما بدیهی است که این اتفاق نیفتاد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر