رنفیلد برای راه‌اندازی یک دنیای سینمایی اینجا نیست و رابرت کرکمن نویسنده نمی‌تواند از این موضوع خوشحال باشد.


هر زمان که یک فیلم اکشن با بودجه کلان راهی سینماها می‌شود، مردم بلافاصله به این فکر می‌کنند که چه دنباله‌ها، اسپین‌آف‌ها و دنباله‌های دیگری تبدیل به یک جهان سینمایی می‌شوند. بیش از یک دهه از فیلم‌های مارول استودیوز بینندگان زیادی را آموزش داده است که فیلم‌های بزرگ‌تر را با این عینک ببینند. به همین دلیل است که تماشای فیلمی مانند رنفیلد، پر از اکشن، کمدی، و غم‌انگیز مضحک که تریلرها وعده آن را می‌دادند، بسیار طراوت‌بخش است، بدون اینکه نگران از دست دادن صحنه‌های پس از فیلم‌برداری یا یک چشمک باشید. به یک فیلم احتمالی آینده نگاه کنید. این کاملاً خودکفا است در مورد آشنای کنت دراکولا (نیکلاس کیج)، رنفیلد (نیکولاس هولت)، که دقیقاً همان چیزی است که نویسنده رابرت کرکمن می‌خواست داستان روایت شود.

کرکمن در صحبت با GameSpot به راحتی اعتراف کرد که عاشق دنیای سینمایی مارول و دیگر فرنچایزهای اصلی فیلم است. با این حال، او می افزاید: «این [has] یه جورایی تا حد مرگ انجام شد که الان کجا [at] در پایان فیلم، آنها به نوعی به شما نگاهی اجمالی به فیلمی می دهند که آرزو می کنید ای کاش تمام مدت آن را تماشا می کردید.”

و او اشتباه نمی کند. به همان اندازه که هر فیلم جدید مارول یا دی سی هیجان انگیز است، در ته ذهن خود به جای اینکه صرفاً وقت بگذارید و از آنچه هستید صرف کنید، فکر می کنید که در پایان چه اتفاقی می افتد تا فیلم های بعدی را تنظیم کنید. تماشا کردن.

شرحی ارائه نشده است

او با مقایسه رنفیلد با فیلم دیگری که قرار نبود یک فرنچایز را شروع کند، گفت: «خوب بود که بتوانم یک فیلم مستقل بسازیم.»

بخوانید  احتمالاً بسیاری از بازی‌های جدید در The Game Awards 2023 نمایش داده می‌شوند

کرکمن گفت: «امید اینجاست که در نهایت شبیه جنگ ستارگان: یک امید جدید شود. “می دانید، این یک فیلم مستقل بود که شروع، میانه و پایان داشت. وقتی آن فیلم تمام شد، احساس می کردید که یک بسته کامل دارید. اما دنیایی بود که معرفی شد که مجموعه ای از جذابیت های متفاوت داشت. و، می دانید، به معنای واقعی کلمه می توانید با آن به هر جایی بروید.

او رنفیلد را در منظری مشابه می‌بیند و خاطرنشان می‌کند: «مجموعه‌ای از موضوعات و شخصیت‌ها و جنبه‌های جالب وجود دارد که قطعاً می‌توانیم داستان را با آنها ادامه دهیم». اما لازم نیست و تمایز مهمی است که باید ایجاد کرد.

“[It’s] لزوماً ضروری نیست و ما مطمئناً به هیچ وجه برای تنظیم آن آسیبی به فیلم وارد نکردیم.» و این ماموریت به خوبی انجام شده است. تماشای یک فیلم بدون نیاز به فکر کردن به پنج یا شش مرحله آینده، طراوت بخش است، در عوض، اگر در حال و هوای یک زمان خشن و خشن در سینما هستید، می توانید یک سطل پاپ کورن بردارید و به آنجا بروید. دندان ها

رنفیلد از جمعه در سینماها اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر