تکمیل ارباب حلقه ها: گولوم

ارباب حلقه ها: گولوم پیش درآمدی را در جهان ارباب حلقه ها روایت می کند. داستان بازی حول محور شخصیت گالوم و ورود او به سرزمین میانه در جستجوی حلقه خواهد بود. گالوم در طول بازی با شخصیت هایی مانند Gandalf، Shlob و شخصیت های جدیدی مانند Candle Man مواجه خواهد شد. همچنین امکان کاوش در مکان هایی مانند Mordor و Mirkwood در بازی وجود دارد.

پس از سال‌ها ساخت و تأخیرهای متعدد، سرانجام شاهد اکران The Lord of the Rings: Gollum در ۴ ژوئن (۲۵ می) خواهیم بود. به تازگی اکانت رسمی این بازی در توییتر از پایان مراحل ساخت بازی جدید ارباب حلقه ها خبر داده و به همین دلیل به احتمال بسیار زیاد در تاریخ اعلام شده بتوانیم این اثر را تجربه کنیم. البته شایان ذکر است که بازی The Lord of the Rings: Gollum در ابتدا برای پلتفرم های ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و نسخه نینتندو سوییچ این بازی در تاریخ بعدی منتشر خواهد شد.

گالوم در طول این ماجراجویی باید تصمیمات مختلفی بگیرد. به عنوان مثال، او باید بین جنبه شیطانی خود و رویکرد دلسوزانه اسمیگل یکی را انتخاب کند.

نظر شما درباره Lord of the Rings: Gollum چیست؟ به نظر شما بازی جدید ارباب حلقه ها می تواند موفقیت آمیز باشد؟

با اعلام سازندگان، ساخت بازی The Lord of the Rings: Gollum به پایان رسید و بازیکنان می توانند طبق برنامه این اثر را تجربه کنند.