فقط همین امروز یک SSD 1 ترابایتی برای پلی استیشن 5 دریافت کنید

این به طور کامل برای کار بر روی کنسول آزمایش شده است، و حتی با یک ضمانت محدود پنج ساله پشتیبانی می شود. و با وجود هزاران بازی عالی که در اواخر امسال عرضه می‌شوند، اکنون زمان مناسبی است که فضای ذخیره‌سازی خود را بدون آسیب‌دیدگی افزایش دهید.

این یک معامله فوق‌العاده وسوسه‌انگیز است و ارزان‌ترین گزینه‌ای است که برای بیش از دو برابر کردن فضای ذخیره‌سازی PS5 شما دیده‌ایم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، a مدل گامیکس 2 ترابایتی به قیمت 130 دلار (به جای 210 دلار) و قیمت بسیار زیاد مدل 4 ترابایتی 330 دلار (به جای 480 دلار). هر سه PS5 با هیت سینک‌هایی که قبلاً متصل شده‌اند، آماده هستند.

آیا به دنبال ارتقای ظرفیت ذخیره سازی PS5 خود هستید؟ پس امروز روز خوش شانس شماست، زیرا آمازون یک معامله لایتنینگ باورنکردنی بر روی حافظه های SSD XPG NVMe با چندین مدل با قیمت های فوق العاده پایین دارد. THE قابل توجه ترین توافق نامه است 1 ترابایت Gammix S70 XPG Blade، فقط 70 دلاراز 130 دلار معمولی خود کاهش یافته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر